מתנה עם חריטה – אפשרויות עם ערך מוסף

מתנה עם חריטה היא קונספט שהופך לפופולרי יותר ויותר בשנים האחרונות, וקל להבין מדוע:
ראשית, אפשרויות החריטה השתדרגו, והיום ניתן לחרוט על מגוון רחב של מוצרים ולהבטיח עמידות ארוכת טווח (וגם לקיים את ההבטחה).
שנית, כשמוסיפים חריטה למתנה הופכים אותה לאישית ומרגשת, והיום כבר ברור לגמרי שזהו הערך האמיתי של הנתינה. יחד עם זאת,
גם כשהחריטה עצמה איכותית ומעבירה את הרגשות והתחושות המתאימים, כדאי כמובן להקדיש תשומת לב גם לפריט שעליו חורטים – ובכתבה זו תמצאו רעיונות והמלצות.

אולר

אולר הוא אביזר פרקטי מאוד עבור חלק גדול מהאוכלוסייה ובפרט למי שאוהבים לטייל.
בהתאם תוכלו למשל להעניק אולר עם חריטה למפקד שמשתחרר מהצבא ומתכנן טיול בדרום אמריקה, וגם לבן דוד שחוגג יום הולדת ואוהב לרדת לשטח.
כשבוחרים אולר כדאי להעדיף את הדגמים הרב שימושיים – למשל אולר שכולל גם פלייר, פותח בקבוקים, ראשי הברגה ועוד. כמו כן חשוב לוודא שהאולר עשוי מפלדת אל חלד איכותית כדי שיימלא את ייעודו לפרק זמן ארוך במיוחד.

ארנק

אופציה נוספת של מתנה עם חריטה היא ארנק. גם בעידן שבו כסף מזומן הופך לפחות ופחות רלוונטי, הארנקים הם עדיין מוצרים נפוצים ונחוצים,
ולכן הבחירה הזו עשויה להוביל לנחת רבה מאוד בצד המקבל (וגם בצד הנותן – בסופו של דבר הענקת מתנה משמחת את שני הצדדים, ומביאה לידי ביטוי את אחת האיכויות החשובות ביותר שיש, הכרת תודה).

בוצ'ר

בוצ'ר הוא כידוע קרש ייעודי לחיתוך בשר. בנוסף הוא עשוי לשמש גם ככלי הגשה בזכות האסתטיות שלו. הצורה הקלאסית של הבוצ'ר היא מלבן, אבל יש גם לא מעט דגמים עם צורות מעניינות יותר וכדאי לשקול גם אותן. עוד בחירה היא לגבי סוג העץ שממנו מיוצר הבוצ'ר – האופציות המומלצות הן סיסם הודי, אגוז אפריקאי ואלון אירופאי.
כמו כן רצוי להעדיף בוצ'רים שאין בהם שום סדק או נקבובית – כך שיהיה קל לשמור על רמת הסטריליות של המשטח שעליו מונחים נתחי הבשר.

סכין שף

גם סכין שף היא מתנה עם חריטה שכל שמי שאוהב להכין אוכל ישמח לקבל. הפרמטרים העיקריים לבחירת סכין הם אורך הלהב (עבור מתחילים מתאימה סכין באורך של עד 180 מ"מ, ולמנוסים יותר – סכין באורך של 200-270 מ"מ), החומר שממנו מיוצרת הסין (האפשרויות הטובות ביותר הן פלדת אל חלד ופלדת פחמן) וזהות היצרנית – מומלץ להעדיף מותגים מוכרים משום שהם שייכים לחברות שמקפידות על ייצור איכותי.

מוצרים נוספים שמתאימים להענקת מתנה עם חריטה

אפשרויות נוספות שיכולות להתאים כשהמטרה היא מתנה עם חריטה הן מצית עמיד, עט מהודות ויש עוד דוגמאות.
בכל מקרה, כשרוצים לקנות מתנה בעיצוב אישי לאישה או לגבר רצוי להקפיד על איכות החריט – כדי שהמסר שיופיע על גבי המתנה יישמר היטב, טימשיך לשמח ולרגש את מקבל או מקבלת המתנה במשך שנים רבות.

בשיתוף עם כאן האירוע