עיצוב ושזירת זרי כלה ברמה גבוהה

זר הכלה הינו אחד מן האלמנטים החשובים ביותר, זר הפרחים הינו חלק בלתי נפרד מהכלה ומהיום המיוחד שלה, הנועד להצביע על חגיגיות וחיבור אל הטבע, אל הרומנטי ואל ההרמוני, מתוך כך, יש חשיבות רבה ביותר לעיצוב ושזירת זרי כלה ברמה גבוהה ואיכותית, על מנת ליצור מראה הדור ומיוחד. תוכלו ליהנות מעיצוב ושזירת זרי כלה ברמה הגבוהה ביותר, על ידי צוות שוזרים מקצועי ומיומן, אשר ישזור בעבורכם את זר הכלה המיוחד ביותר ועל פי הסגנון האישי שלכם.

בחירת זר כלה
לבחירת זר הכלה ישנה חשיבות רבה, ולכן, כלות רבות עושות את הבחירה זמן רב לפני מועד החתונה בפועל. כאשר באים לבחור זר כלה יש צורך לקחת בחשבון על מספר אלמנטים חשובים, בכדי שהבחירה תהייה מוצלחת ונכונה, ותתאים בדיוק לסגנונה ולמראה הסופי של הכלה. את השמלה יש לבחור לפני הסגנון של השמלה, כאשר מדובר בשמלה רכה ועדינה מומלץ לבחור בסגנון עדין וקלאסי, כאשר מדובר בשמלה זוהרת ועשירה במיוחד, גם הזר צריך להיות כזה, על מנת שלא יבלע ברקע של השמלה. חשוב לבחור את הפרחים המתאימים לא רק לפי גווני הגוף והשמלה, אלא גם לפי עונת השנה, על מנת שהפרחים לא יבלו ויראו במיטבם לאורך כל שעות היום. כמו כן, חשוב לבחור בזר שהגודל שלו יהיה בפרופורציה נכונה לגודלה של הכלה, הן מבחינת הגובה והן מבחינת גודלה והיקפה של השמלה.

הזמנת זר כלה
את זר הכלה חשוב להזמין לפני יום האירוע, על מנת שלא ייווצר לחץ ביום עצמו. כמובן שאת הזר הכלה מקבלת כאשר הפרחים הם טריים, ולכן, ישנה חשיבות רבה עוד יותר להזמין את הזר במועד מוקדם. אלמנט נוסף, וחשוב לא פחות, הוא הזמנת זר במקום בעל יכולת וניסיון מקצועי בשזירה של זרי כלה. לא כל חנות פרחים מתמחה בכך, ועל כן, יש לפנות אל המומחים בתחום.

בשיתוף עם כאן האירוע