מסיבת רווקים ורווקות

מקומות למסיבת רווקים ורווקות בדרום

אז מגיע הרגע שבו מחליטים להתחתן. סוגרים על אולם או גן אירועים ודואגים לכל מה שצריך בכדי שהאירוע יתקתק כמו שעון שוויצרי מדויק להפליא. אבל מה עם מסיבות רווקים?, הרי החתונה היא אירוע נפלא שמכניס את החתן לחיי זוגיות מיוחדים במינן, לכן מן הראוי להיפרד מעולם הרווקות בצורה כמה שיותר מפנקת, לא?.
בכל מקום בארץ יש למסיבות הרווקים חלק חשוב מאוד בהכנסתו של החתן לעתיד לחיים של שיתוף. לכן אנו יכולים לראות כיצד אזור הדרום של ישראל אינו שונה כלל בכל מה שקשור לעריכת מסיבות מטריפות. אין ספק שעריכת מסיבות רווקים מיוחדות במינה יכולה לתת הרגשה טובה לקראת האירוע הקרוב והמלחיץ מעט.

בדרום המסיבות הן הרבה יותר חמות
חם בדרום, בכך אין כל ספק. אך אם דואגים למקום מגניב לעשות בו מסיבה מטריפה הרי שהחום רק הולך לעלות מרגע לרגע. "ספא עדן" בעיר העתיקה של באר שבע מציע מתחם בסגנון אותנטי עם הרבה אווירה מרגיעה מסביב. "הטירה" בשדות מיכה היא מבנה אבן מדהים עם 3 מפלסים מפוארים ויוקרתיים עד מאוד.
מסיבות רווקים בדרום אפשר לערוך גם ב"מטה במדבר". זהו מקום מרתק בבאר שבע שבו אפשר להתפנק ממסעדה-בר בצורה הרבה יותר מיוחדת. מה שחשוב הוא לראות עד כמה אתם זוכים לאפשרות להתנתק לרגע מכל השגרה המלחיצה ולזכות בבילוי שהחתן היקר שלכם לא ישכח למשך זמן רב גם בעוד שנים רבות.

בואו נראה מה יש לאילתים להציע
מאחר ואילת היא עיר מסיבות בפני עצמה הרי שגם בתחום של מסיבות רווקים יש לה כמובן המון מה להציע. "Rich" היא וילה הממוקמת במרכז אילת קרוב מאוד אל חוף הים. זהו מקום מרווח שבו יכולים החבר'ה לעשות מסיבה בצורה כזאת שאף אחד לא יפריע להם. 6 סוויטות מחכות עם עיצוב מדהים, חצר פרטי, ובריכת שחייה.
עוד מקום שמציע אפשרות לערוך מסיבות רווקים מטריפות הוא "וילה גל" באילת. גם כאן ימצאו החוגגים בריכה גדולה שהיא חלק מחצר עצומה. בין הבריכה למרפסת הדק ניתן להשקיף גם על הנוף המדהים מסביב. הפאר והיוקרה נראים בכל מקום ולכן הסיכוי למסיבה מושלמת הוא גדול.

בשיתוף עם כאן האירוע