ההבדל בין תכנון בר מצווה לבת מצווה

מה ההבדל בין תכנון בר מצווה ובת מצווה

ברגע שהילד מתקרב לגיל מצוות אנו יכולים לראות כיצד הורים רבים מחפשים עבורו את המקום לערוך בו מסיבת בר מצווה. יש היצע גדול של אולמות וגני אירועים אך בטרם מחליטים על מקום מסוים חשוב מאוד לראות אלו הבדלים דורשים התייחסות רבה בעת תכנון בר מצווה להבדיל מתכנון של בת מצווה לילדות.
בנים ובנות לעולם לא יהיו דומים אחד לשניה ונראה כי ההבדלים הגדולים באופי ובצורת המחשבה מחייבים כל הורה לעשות חושבים בצורה מדויקת לפני שהוא סוגר את כל הפרטים הקשורים לעריכת האירוע. מה שבנות אוהבות אינו דומה בדרך כלל למה שבנים אוהבים ולכן חשוב להתמקד באלמנטים שחשובים יותר לבנים.

הגבר לעתיד אוהב דברים שונים
ילד בגיל 13 כבר מרגיש את עצמו כגבר לכל דבר. לעומת זאת אם מדובר בילדה הרי שגם אם היא מרגישה כאישה לכל דבר עדיין יש לה דרישות שונות בכל הקשור להפקת הבת מצווה שלה, ישנן בנות שחולמות על בת מצווה גרנדיוזית, אחרות היו מעדיפות מסיבת בת מצווה מיוחדת, מאוד חשוב להתייעץ עם הנערה כדי לארגן את הבת מצווה לשביעות רצונה. ברגע שעובדים על תכנון בר מצווה צריך לראות אלו דברים אוהב הנער ועד כמה אפשר לשלב אותם באירוע החשוב שעורכים לו. כיום יש אטרקציות שונות הקשורות לבנים כמו כניסה עם טרקטורון לאותו גן אירועים שבו נערך האירוע למשל. דבר זה יכול להיות חלק חשוב בכל תכנון בר מצווה ולהבדיל מבת מצווה הרי שהוא לא יתאים כלל לרוב הבנות. אין ספק שבנים רבים רוצים לעשות את הרושם שלהם ולכן חשוב להקדיש לאטרקציות מחשבה רבה.

צריך שהחברים ייהנו מאטרקציות שמתאימות להם
בר מצווה היא חגיגה נהדרת. אך אסור לשכוח שבכל הקשור לתכנון שלה יש להתייחס גם לחברים של הנער. כשמדובר בבנים הרי ששילוב אטרקציות שמתאים להם הוא זה שיכול לעשות האירוע למעולה. תכנון בר מצווה בצורה חכמה יהיה כזה שבו יש לבדוק אלה אטרקציות מתאימות לשלל החברים שמגיעים להיות עם החוגג. כך ניתן לראות כיצד הזמנת עמדות משחקי מחשב או עמדות הפעלה אחרות שמתאימות יותר לבנים מאשר לבנות, היא זו שתסייע להצלחת האירוע. די ברור שגם בנות יהיו באירוע אז אסור לשכוח לדאוג שתהיינה להן גם אטרקציות מסוימות בכדי שהן לא תשתעממנה חלילה.

בשיתוף עם כאן האירוע