איך לבחור שמלת כלה נועזת ולא לפגוע בקהל הדתי?

איך לבחור שמלת כלה נועזת ולא לפגוע בקהל הדתי?

כל כלה רוצה ביום החתונה שלה לבלוט מעל כל הנשים האחרות בקהל. מרביתן של הנשים זוכות ללבוש שמלת כלה רק פעם אחת בימי חייהן וזוכות לעמוד מתחת לחופה רק פעם אחת. נשים רבות מפנטזות על יום החתונה שלהן כבר מגיל צעיר, עוד לפני שהחתונה נראתה באופק, מה שהופך את החתונה למרגשת עוד יותר.

כאמור לעיל, הדובדבן בקצפת של יום החתונה הוא שמלת הכלה. ישנן כלות אשר רוצות להנות מיום הרווקות האחרון שלהן מלבישת שמלת כלה שהיא מעט נועזת. תשומת הלב של האורחים הרבים, המעמד המיוחד והמרגש והרצון של הכלה להראות פשוט נפלא מביא כלות לא מעטות לבחור שמלות כלה נועזות למדי.

למרות הרצון לבחור שמלת כלה נועזת וחושפנית, בין אם מדובר עם שמלת כלה אשר מציגה מחשוף נדיב, בין אם מדובר בשמלת כלה אשר מראה הרבה מאוד גב ובין אם מדובר בשמלת כלה אשר חושפת טפח גדול מרגליה של הכלה ישנן כלות רבות אשר לא מעוניינות לפגוע בקהל הדתי ובאורחים הדתיים שמגיעים לחתונה.

אם כן, כיצד ניתן לגשר בין שני הרצונות המתנגשים של הכלה? הדבר תלוי בין היתר באורחים עצמם: ישנם אורחים דתיים אשר שמלות כלה חושפניות יפריעו להם מאוד וישנם אורחים דתיים אשר הדבר לא יפריע להם ולא ייפגע במידת ההנאה שלהם מהחתונה. לכן, הכלה צריכה להכיר את אורחיה ולהתנהג בהתאם.

כיצד לבחור שמלות כלה נועזות?

כלות בהחלט יכולות לבחור שמלות כלה מעט נועזות, אם הן מרגישות כי שמלות אלה יפות בעיניהן, אך לא פעם כדאי להציב גבול מסויים כאשר מדובר בשמלת כלה. גם אם אורחים דתיים לא מגיעים לחתונה מומלץ לכלה לא להביך את האורחים עם מחשוף נדיב מדי או עם שמלה קצרה מדי – לתשומת לבה של הכלה.

טיפ לבחירת שמלות כלה

אם הכלה לא יודעת איזו שמלת כלה נועזת יכולה לא לפגוע באורחיה ואיזו שמלת כלה נועזת יכולה להביך את האורחים ואף לפגוע בהם היא יכולה להתייעץ עם מספר חברות, להראות להן את השמלה, והן יעזרו לה להחליט האם השמלה מעוצבת בטוב טעם או שמא היא מעט חושפנית מדי.

שמלות כלה

בשיתוף עם כאן האירוע