אטרקציות לבר מצווה

אטרקציות לבר מצווה ולבת מצווה

ישנן מגוון אטרקציות רבות המתאימות לחגיגת הבר מצווה או חגיגת הבת מצווה. אחת האטרקציות אשר יכולה לשדרג את אירוע הבר/ת המצווה היא "זיקוקי על" – גם השירות הזה פועל בכל רחבי הארץ ובכל אזורי הדרום, כמובן. הזיקוקים מלהיבים את האורחים ההמומים ונותנים לכל האירוע הרגשה חגיגית ומשמחת במיוחד.

במאמר זה התייחסנו בעיקר לחגיגת בר מצווה, אך רוב הדברים זהים גם בחגיגת בת המצווה.

אטרקציות לבר מצווה בבאר שבע והדרום

כיום כמעט כל נער אשר מגיע לגיל מצוות חוגג את בר המצווה במועדון המדליק ביותר ובאולם המפואר והמעוצב ביותר. המגמה הזו נולדה בין היתר על מנת להעניק לבעל השמחה הרגשה, כי האירוע הזה חשוב מאוד, מבחינה דתית ומבחינה חברתית ולהעניק לנער את ההרגשה שהם נמצא במרכז העניינים ולמעשה הוא כוכב האירוע.

משום שבני משפחתו של הנער משקיעים כל כך במקום האירוע, בבית הכנסת בו הנער עולה לתורה, בקייטרינג אשר מוגש באירוע ובתקליטן, אין זה מפתיע שהם רוצים להעניק לאירוע הזה טוויסט נוסף – אטרקציה שתהפוך אותו למהנה עוד יותר ולבלתי נשכח, הן עבור הנער החוגג עצמו והן עבור כל האורחים אשר מוזמנים לאירוע.

לפניכם סקירה של כמה אטרקציות לבר מצווה המרוכזות באזור הדרום, על מנת להפוך את אירוע הבר מצווה לחגיגה פשוט בלתי נשכחת. אטרקציה אחת כזו היא אטרקציה אשר "מסתובבת" בכל רחבי הארץ ולכן יכולה להתאים גם לחוגגים בר מצווה בדרום: להקת מתופפים ייחודית ביותר אשר נקראת באנו לעשות שמח.

הלהקה מעניקה לחוגגים להנות מפעילות לא כל כך שגרתית אך מלהיבה ומהנה במיוחד. הפעילות כוללת מעין תהלוכה של תופים במהלך קבלת הפנים: כבר האורחים מתחילים להרגיש את הקצב ואת האנרגיות בזכות התופים הייחודיים. גם נער בר המצווה יכול להכין קטע תיפוף ייחודי, על מנת להרשים את אורחיו ביום החגיגה.

אטרקציות לבר מצווה שעוזרות לזכור את האירוע

אחת האטרקציות הנפוצות בכל רחבי הארץ הן בחתונות והן באירועי בר מצווה היא אטרקציה, אשר עוזרת לאורחים לזכור את האירוע גם אחרי שהוא נגמר. "צילום מגנטים" מעניקה שירות כזה בו היא מתעדת את התמונות מהאירוע על מגנטים שיכולים לקחת איתם את התמונה הבייתה בסיומו של האירוע ולהזכר בו.

לפניכם סקירה של נותני השירותים באיזור הדרום עם קצת פרוט על פעילותם:
במיי מומנט בבאר שבע תוכלו לקבל חבילה של אטרקציות שישדרגו לכם את האירוע ותכלול צילום מגנטים, זוהרים לרחבת הריקודים, חולצות עם עיצובים שונים לאורחים, שירותי בר אקטיבי זיקוקים לסלואו, בלונים לרחבה ועוד.

במג׳יק ממורי, מעבר למגנטים איכותיים, הדפסת חולצות לבר מצווה או בת מצווה, שדרת פרחים נפתחת בסלואו תוכלו למצוא גם בר מתוקים עשיר ומיוחד ואטרקציה מיוחדת חדשה של צילומי האורחים המודפסים על מחזיקי מפתחות כמזכרת אישית ומיוחדת

פעימות הקצב בניהולה של שגית לוי – מביאה את חתן בר המצווה או כלת בת המצווה כרקדן מרצועי העובר הכשרה לריקוד מיוחד עם כוריאוגרפיה בשילוב עם מייצגים מיוחדים ורקדניות
לירן מור – מעצב האירועים מציג בפניכם קולקציית עיצובים יוקרתית לאולם
שאפו הפקות – עיצובי אירועים בקונספט מיוחד ומותאם אישית כמו עיצוב האולם בסגנון כדורגל, קונספט מוסיקלי עם כלי נגינה חיים, סגנון וינטג׳ ועיצוב בת מצווה בסגנון בלרינה

בשיתוף עם כאן האירוע