מסיבת בת מצווה מוצלחת

טיפים לארגון מוצלח של מסיבת בת מצווה

 

נערה מגיעה לגיל שתיםעשרה ומחכה בקוצר רוח לרגע בו תציין את האירוע יחד עם הוריה, בני המשפחה וכל חבריה לכיתה. לאחר שהשתתפה באירועים דומים של חברות היא רוצה שהערב שלה אכן יהיה משהו מיוחד. היא רוצה להרשים ולגרום לכל המשתתפים לזכור את המעמד

ההורים מצידם מעוניינים לכבד את בקשותיה אבל רוצים להישאר במסגרת תקציבית ולא להיסחף כדי לנקר עיניים. השיחה הראשונה שלהם עם כלת השמחה עלולה להיות טעונת מתח.

 

מסיבת בת מצווה  – כולם משתתפים בהכנות

הטיפ הראשון לארגון המסיבה הוא לתכנן את הערב ביחדהנערה, הוריה ואחיה. ההורים חייבים להבהיר מההתחלה שיש להם תקציב מוגדר לכל האירועבגדים, אולם, מספר האורחים, צלם ותקליטן. הנערה יכולה לוותר על מספר החברים כדי לקנות שמלה יקרה במיוחד אבל היא אמורה לדעת שיש גבולות.

הטיפ השני הוא שההורים יפקידו בידיה את ההכנות הבסיסיות; שהיא תבחר את סוג ההזמנה, את סוג המוסיקה ואת הצבעים שישלטו באירוע. היא לא אמורה להתערב יותר מדי בנושא התפריט, כל עוד שחבריה לכיתה ייהנו מהמאכלים האהובים עליהםשניצל, צ'יפס וקולה.

 

מוסיקהמודרנית ורעשנית
בני הנוער היום באים למסיבת בת מצווה כדי לשמוח, להשתולל ולרקוד. הם אוהבים לקפוץ ולרקוד לקולות מוסיקה רעשנית. רצוי שההורים יוותרו לה ויסכימו למוסיקה זו. התקליטן בוודאי ישלב מספר שירים, במיוחד בשעת הסעודה, לטובת המבוגרים המעדיפים מוסיקה שקטה יותר כדי לשוחח ביניהם סביב השולחן.
טיפ נוסף להוריםדאגו שהצלם יצלם את כלת השמחה עם כל חבריה. זה הערב שלה והיא רוצה להצטלם עם כל החברים. הצלם יסתובב וינציח את הערב תוך צילום כל בני המשפחה
מומלץ להורים לשלב בתכנית סרט קצר אודות בתםתמונות בכל שלבי חייה כולל דברי ברכה מהסבתות והסבים. כלת בת מצווה תדאג לשמור על הסרט ותראה אותו פעמים רבות בשנים הבאות.
עוגת בת מצווהשיא הערב
רבים מזמינים עוגה מיוחדת ומכבדים את בני המשפחה בהדלקת הנרות. זו הזדמנות להנציח את הנשיקות שיודבקו ללחי של כוכבת הערב; ערב שיהיה בלתי נשכח לכל המשתתפים.

בשיתוף עם כאן האירוע