עוגות ועוגיות לאירועים

עוגיות מרוקאיותהטעם של האירוע

בני עדות המזרח מכירים היטב את אירוע החינה המסורתי. כיום ניתן לראות כיצד בשל מיזוג התרבויות והקרבה בין העדות השונות יש אפשרות לכל אחד לקחת חלק במהלך מרתק ומרשים של טקס חינה. זו היא חגיגה מיוחדת שעורכים עבור החתן והכלה לעתיד בכדי לקדם אותם עוד שלב לפני טקס החופה הרשמי.

כל טקס חינה הוא כזה שבו השמחה עולה על גדותיה וחוגגים רבים נהנים לראות את הקרבה המיוחדת ואת האושר על פניהם של זקני העדה. התלבושות, המוסיקה האתנית, השירים המיוחדים, וכמובן גם דברי המתיקה שמסודרים במגשים ובסלסילות, מושכים את העין ומרטיטים את הלב של כל מי שנוכח בטקס מיוחד שכה.

שיהיה מתוק לכל החיים

כשאנו מאחלים לאדם אחר ברכה מסוימת אנו דואגים לרוב לצרף דימויים חיוביים. כך אנו יכולים לראות כיצד רבים מברכים אחד את השני בברכת שנה טובה ומתוקה. גם ברגע שאנו רוצים שלבני הזוג יהיו חיים כמה שיותר טובים ביחד אנו דואגים להדגיש את הצד המתוק של החיים. לכן דברי מתיקה הם חלק מכל טקס חינה.

דברי מתיקה אותנטיים, שמוכרים לציבור המוזמנים ולחוגגים בעיקר עוד מהתפוצות, הם אלו שהופכים את הטקס למיוחד עוד יותר. כיום יש משווקים איכותיים שדואגים לאספקה משובחת ביותר של עוגיות מרוקאיות יפהפיות וטעימות מאוד בכדי שכל טקס חינה יהיה הרבה יותר מתוק מאשר כל טקס אחר שאנו מכירים.

ויאללה צהלולים

מעבר למריחת החינה הירוקה על כפות ידיהם של בני הזוג ושל מוזמנים שונים המגיעים לאירוע, הרי שניתן לראות כיצד יש עוד מספר פעולות מיוחדות שהופכות כל טקס חינה לכזה שאף אחד לא יכול לשכוח אותו. הלבוש המסורתי ודברי המתיקה מהווים נדבך חשוב לאלמנט קולני אחד שעושה את החגיגה למושלמת.

מדובר בצהלולים שכולנו מכירים. נראה כאילו רק ברגע שאחת הסבתות נכנסת למצב פעיל אנו יכולים להבין שטקס החינה מתחיל לצבור תאוצה רצינית. צהלול אחד ארוך מפיה של אחת הסבתות וכולם מבינים עד כמה שמח הולך להיות הטקס שבו הם לוקחים חלק. לכן חשוב לבדוק מי יכול להפציץ בצהלולים אותנטיים.

בשיתוף עם כאן האירוע