גדולים באירועים קטנים

איך מתאימים אירוח לאירוע ?
חוגגים בר או בת מצווה לילדים – מזל טוב.
כשבאים לבחור אירוע חשוב מאוד להגדיר את סוג האירוע . האם הוא אירוע גדול או קטן , ומה התקציב לאירוע ?
אם מדובר בשמחה משפחתית כמו טקס חינה או מסיבה כיתתית / שכבתית כמו בר או בת מצווה שלהם כמות אורחים קטנה – עד 200 מוזמנים , בהחלט כדאי לבחור באולם קטן יותר כדי שהחגיגה תראה גדולה ושלא "תיבלע" בתוך אולם ענק.
כמו כן , כדי לחסוך זמן וכאבי ראש צריך שלאולם האירועים יהיה ניסיון באירועים דומים כך שיטפלו באירוע שלכם במקצועיות רבה תוך התאמה לתקציב שלכם , ובנוסף יסייעו לכם עם הצילום, התקליטן והאטרקציות המתאימות.
יש אולם אירועים כזה ?? – כן.

       
בדקנו וראינו כי מועדון הפלייס בבאר שבע הנמצא בפסאז' רסקו עונה על כל ההמלצות שלנו ואף יותר !

למועדון מומנט האקסקלוסיבי והמעוצב יש ניסיון רב באירועים משפחתיים וכיתתיים. במשך כבר שש שנים מתאימים במועדון מומנט אירועים ותקציבים וכולם יוצאים מרוצים. מועדון מומנט מתמחה גם בחבילות אירוח שכוללות תקליטנים, צלמים ותפריטים מגוונים.
כמו כן מאשר המועדון הזמנת קייטרינג חיצוני לפי בקשתכם דבר שלא נהוג בכלל באולמות אירועים.
פגשנו את מנהלי המועדון ואת שף המועדון ובררנו אתם מה סוד ההצלחה של מומנט באירועים קטנים.
אלונה – המון מכתבי תודה ולקוחות מרוצים . מה הסוד של מועדון הפלייס ?
"בכל סוף אירוע אני מביטה בחוגגים וכשאני רואה שהם מחייכים ושמחים אני יודעת שעמדנו במשימה . מכאן מתחיל הכל – מהשמחה של החוגגים . אנו מתכננים אתם אירוע לכל פרטיו , מציעים הצעות מהניסיון העשיר שלנו ומוודאים במהלך האירוע שהכל לשביעות רצונם . אנו מכירים מה האטרקציות המתאימות לכל אירוע וגם איזה תקליטנים מתאימים לכל אירוע וממליצים בהתאם.
רומן שף המועדון – "איזה תפריט הכי אוהבים אצלכם ?"

"אני חושב שהם אוהבים את כל התפריטים שלי וגם את זה שאני מסכים שיזמינו קייטרינג חיצוני אחר " – עונה רומן . "חלק מזמינים ממני אוכל מבושל ,חלק אוהבים על האש , חלק מעדיפים חלבי ואנחנו נותנים להם את כל האפשרויות ".
"יש לנו גם חבילת בר ובת מצווה המתחילה בתקליטן ,שתייה קלה וחטיפים וכמובן שאפשר להוסיף על כך כל תוספת שרוצים וגם לשדרג את המזון באירוע " הוסיפה נאווה. "אנשים מזמינים בועות סבון אכילות ,מפל בלונים, מפל שוקולד הפעלות ועוד …
"ולכל ההזמנות והבקשות יש לכם פיתרון?"
"אפשר לנסות אותנו" הם מחייכים ומוסיפים מיד "אנחנו לא קוסמים , רק מאמינים בשירות לקוחות ".
"מה להגיד לכם – אכן אתם גדולים באירועים קטנים"
לפרטים והזמנות: נאווה 053-9418905

בשיתוף עם כאן האירוע