איך לבחור צלם מקצועי לאירוע שלכם

מאז שהופיעו המצלמות הראשונות, הן שימשו לצורך תיעוד. בעבר, צילומים היו אירוע מיוחד. משפחות רבות היו לובשות את מיטב בגדיהן ומגיעות אל הצלם על מנת שיפיק תמונות בשחור לבן. עברו שנים, והיום כולנו מצוידים במצלמה משלנו בטלפון הסלולרי שלנו. ועדיין, אין תחליף לתמונות שמפיקים צלמים מקצועיים, בייחוד כאשר מדובר באירוע המיוחד שלכם.


להזמנת צילום מקצועי לאירוע שלכם כנסו לאתר טופ צלמים

לאילו דברים כדאי לשים לב כאשר בוחרים צלם לחתונה?

מתחתנים בקרוב? חוגגים בת מצווה לילדה? או אולי עורכים אירוע עסקי שצריך להתפרסם באתר חשוב? כך או כך, עליכם לבחור את הצלם המתאים ביותר לאירוע המיוחד שלכם. אלה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה:

  • לבחון עבודות קודמות – עוד לפני שאתם פונים אל הצלם, חשוב לבחון את העבודות שהוא עשה. היכנסו לתיק העבודות שלו המפורסם באתר האינטרנט ובחנו את התמונות הסטילס – האם אתם אוהבים את הסגנון? האם התמונות המוצגות הן באיכות טובה? האם אתם אוהבים את הזווית שמהן בחר הצלם לצלם את התמונות?
  • כימיה בינכם לבין הצלם – מכיוון שאתם והצלם עומדים לעבוד במשך תקופה לא מעטה, חשוב שתהיה ביניכם כימיה טובה. כך תרגישו חופשיים יותר מול המצלמה, בייחוד אם אתם עורכים צילומי חתונה.
  • אילו שירותים מציע הצלם – אם אצלם מציע שירותים מגוונים כמו תמונות סטילס, וידאו ועריכת וידאו, סביר להניח שמדובר בצלם מנוסה ומקצועי. כמו כן, ישנם צלמים המציעים ללקוחותיהם חבילות שונות הכוללות צילומי וידאו, הדפסת תמונות על קנבס ועוד.
  • המחיר – אולי אחת השאלות הנפוצות ביותר העולות על הפרק כאשר בוחרים צלם היא "כמה זה עולה?". ואכן, כשאתם מתכננים את האירוע שלכם, יש לכם הרבה הוצאות. אך אם אתם מנסים לחסוך, מוטב שתחסכו באטרקציה אחת או שתיים, אך לא בצלם. צלמים חובבניים מציעים אמנם את שירותיהם במחירים נוחים וזולים, אם כי התוצאות עלולות להיות בהתאם.
  • המלצות – אם הייתם בחתונה של חברים או באירוע בר המצווה של הבן דוד, ואתם מרוצים מהתמונות של עצמכם שנשלחו אליכם לאחר האירוע, כדאי לברר עוד כמה פרטים על הצלם. כי יכול להיות שזה בדיוק הצלם שאתם מחפשים.

חותמים על חוזה עם צלם אירועים

מחפשים צלמים מקצועיים? בחברת טופ צלמים תוכלו למצוא צלמים מיומנים שיהפכו את התמונות שלכם לבוק של ממש. כל שאתם צריכים לעשות הוא להגיע לפגישה עם הצוות ולחתום על חוזה התקשרות. מעתה והלאה הצלמים יעשו כל שביכולתם כדי לתעד את האירוע שלכם מכל הכיוונים ולהשאיר לכם מזכרת נאה.

בשיתוף עם כאן האירוע