עיצוב אירועי בוטיק

אנו ב"עיצובי בוטיק" יודעים כי אין חתונות דומות- לכל חתונה יש את הייחודיות שלה והמרכיבים המתאימים לה. חלק בוחרים להתחתן על הים, חלק בוחרים בגן, ישנם זוגות שמעדיפים להתחתן בלב המדבר או באמצע היער, חלק מעדיפים שהחתונה תהיה סולידית צנועה באווירה כפרית או ווינטג' וישנם זוגות שמעדיפים כמה שיותר גדול וכמה שיותר צועק. לפעמים בני הזוג בוחרים מוטיבים מיוחדים שיאפיינו את החתונה שלהם: חתונה אורבנית, לתונה לפי צבעים, חתונה קלאסית, בעצם ישנן אין סוף אפשרויות לעצב את החתונה שלכם. ישנן חתונות שבני הזוג בוחר לקיים בבית כנסת ועל כן העיצוב חייב להיות מותאם למקום וישנם חתונות בסגנון חופשי במתחם פתוח בו אין הגבלת מקום אך עדיין חייבת להיות מסגרת עיצובית.
הניסיון העשיר שלנו בעיצוב אירועים והיכולת שלנו להתאים לכל זוג את האירוע שהוא רוצה וחולם עליו מפשר לנו להפוך את כל האפשרויות הללו- למציאות!

עיצובי בוטיק הוקם מתוך שילוב בין שתי אהבות: אהבה גדולה לעולם הרומנטיקה והשמחות והאהבה לעולם העיצוב, האסתטיקה והיצירה. ליצור ולשמח אחרים ואת תחושת הסיפוק הנובעת מכך באופן טבעי. תהליך היצירה והחשיבה הוא תהליך מאתגר וממכר. אנו מעצבים חתונות, בר ובת מצווה, כנסים ואירועים פרטיים.

לפרטים נוספים הדסה 4, באר שבע. טל: 053-7933216

בשיתוף עם כאן האירוע