מגנטים מיוחדים לאירועי בר / בת מצווה

מגנטים מיוחדים לאירוע בר או בת מצווה הן חלק עיקרי מהמסיבה. היום, כבר אי אפשר לדלג על המזכרת הנהדרת מהאירוע, שתשמח את האורחים שלכם, וכמובן, גם את בעלי המסיבה, הלו הם חתני או כלות האירוע. כאשר מדובר על מגנטים לאירועי בר או בת מצווה, ישנה חשיבות לא רק לאיכות של התמונה עצמה, אלא גם למסגרת העוטפת את המגנט, ולכן, ב תוכלו לבחור מבין מגוון עשיר של מסגרות מעניינות ומעוצבות, עם הקדשה אישית, דמויות וגרפיקות ייחודיות המתאימות לאירוע.

הגימיק שהפך לחובה
מגנטים לאירועים הפכו בשנים האחרונות לחלק עיקרי וחשוב באירוע. כל האורחים שמחים להצטלם למזכרת מן האירוע עצמו, וכמובן, שבעלי האירוע נהנים ממתן מזכרת איכותית מהמסיבה. מגנטים לאירועי בר או בת מצווה הפכו להיות בגדר חובה, וכל האורחים שיבלו באירוע יקבלו מזכרת איכותית ושימושית, עם הקדשה אישית. את המגנטים לאירוע חשוב לבחור על פי איכות התמונה ואיכות ההדפסה, וכמובן, גם לפי אפשרויות המסגור שניתן "להלביש" על גבי המגנט. ב תוכלו לבחור מבין מגוון עשיר של מסגרות מיוחדות, המתאימות בדיוק לאירועי בר או בת מצווה.

סוגי מגנטים
חשוב מאוד לבחור במגנטים בעלי רמת איכות גבוהה במיוחד, מאחר והמזכרת הזו צריכה להנציח את האירוע בצורה הטובה ביותר, ואין כאן מקום לפשרות. מעבר לאיכות הצילום, יש חשיבות לאיכות ההדפסה של המגנט, עמידותו וכמובן העיצוב של המגנט. ישנם סוגי גדלים שונים למגנטים, מלבניים, מרובעים, קטנים או גדולים, לכל אחד מן המגנטים תוכלו להוסיף הקדשה אישית מבעל האירוע, אפשר להוסיף את תאריך האירוע או משפט מרגש. מבחינת המסגרת של המגנט אפשר לבחור מבין צבעים, גיוונים, פונטים מיוחדים, דמויות, ציורים וגרפיקות מעניינות שייחדו את המגנט.

בשיתוף עם כאן האירוע