טיפים לארגון בר מצווה מוצלחת

טיפים לארגון מוצלח של בר מצווה 
בחור שמגיע לגיל שלוש עשרה, בין אם הוא דתי או חילוני, אמור לראות בו ציון דרך בחייו. שמחת בר מצווה הוא אירוע לכל המשפחה, ובמיוחד לחתן השמחה וכמובן להוריו שהשקיעו בו וטפחו אותו עד הגיעו הלום. שמחה כזו מצדיקה חגיגה. איזו חגיגה, זו השאלה.
ההורים רוצים להחזיר לכל הקרובים שכיבדו אותם בשמחותיהם בעבר. הנער רוצה להזמין את כל חבריו לכיתה ומתנועת הנוער. אם ההורים לא ישימו לב מספר האורחים עלול להגיע למאות.
הבחירה בידי חתן בר המצווה טיול חלומי לחו"ל או מסיבה
ישנם בחורים שיוותרו על מסיבה רגילה אם יציעו להם טיול לחו"ל והזדמנות להיות נוכחים במשחקי כדורגל כמו ברצלונה נגד מדריד. אחרים שאינם "מכורים" לכדורגל אמורים להעדיף את המסיבה המקובלת בהשתתפות קרובי  משפחה וחברים.
אם הוא בחר במסיבה הפקידו בידיו את הזכות לעצב את ההזמנה כראות עיניו; הרי זה האירוע שלו. שתפו אותו בבחירת החברים שירצה להזמין. רצוי לקבוע מראש את מספר האורחים ובהתאם להקציב לו מספר מקומות לחבריו.
המלצות וטיפים
טיפ ראשון להוריםלהושיב את בני הנוער בשולחנות נפרדים. הם יקבלו את השתייה והמנות האהובות עליהם. אין טעם להזמין עבורם מאכלים שלא ירצו לאכול. בדרך זו תחסכו לעצמכם כסף רב. טיפ שני הוא לאפשר להם לרקוד כראות עיניהם בתיאום עם התקליטן. הוא אמור לדעת איך לשלהבם בשמחה ואיך להשתלט עליהם בעזרת פרסים, כובעים ותחרויות.
טיפ נוסף הוא לסיים את החלק הטקסי בתחילת הערב ולשחרר את הנער לבלות עם חבריו. נאום בר מצווה, נשיקות של ההורים וקרובים בעת הדלקת שלושהעשר נרות וברכת ההורים הם הדברים שעומדים במרכז הערב. עם סיומם ניתן להתרכז בשלבים הבאיםארוחה, סרט על חייו של הבן ומופע של זמר אורח או רקדנים.
ערב שכולו שמחה
ההורים רוצים שמסיבת בר מצווה יהיה גם הערב שלהם. הם יזמינו את מיטב חבריהם ואת עמיתיהם לעבודה וירצו להצטלם עם כולם. הם ישקיעו כסף רב בבחירת בגדים ושמלות, קישוט האולם וסידורי פרחים על השולחנות. אסור להשתולל בהוצאות כי בכל זאת מדובר בבר מצווה. יש עוד חתונה לפניהם.
בר מצווהסיבה למסיבה

בשיתוף עם כאן האירוע