המדריך השלם לבחירת תקליטן

המדריך השלם לבחירת תקליטן

בחודשי הקיץ ערים רבות מארגנות פעילויות לבני הנוער כדי להנעים להם את החופשה הארוכה וכדי למנוע מהם להשתעמם. את אירועי ה"הפנינג" עורכים בטיילת בים או במדרחוב במרכזי הערים. אם מדובר במקומות מרוחקים משכונות מגורים אז השמחה יכולה להימשך בכל שעות הלילה.
תקליטנים אוהבים להופיע באירועים של בני נוער. קל מאד להרקידם כי הם באו למטרה זו וכדי להוציא מרץ ולהרשים את חבריהם בביצועיהם על הרחבה. תקליטנים אוהבים לחלק כרטיסי ביקור בתקווה שהנוכחים יזמינו אותם לאירועים פרטיים ולחגיגות כיתתיות.

לפניכם מדריך ועצות לבחירת תקליטן לאירוע

אם המארגנים הם גוף ציבורי {עירייה, רשות מקומית או ארגון ציבורי} רצוי לבדוק אם אותו תקליטן שרת בצבא הגנה לישראל או אם הורשע בעבר בבית המשפט. היום, מוצדק או לא, ישנה רגישות לשני הסעיפים ואף ראש עיר אינו מעוניין בביקורת לגבי שיקוליו.
עצה נוספת היא לבדוק אם אותם תקליטנים מנוסים בהרקדה המונית ואם המארחים הקודמים היו מרוצים מהם. רצוי לברר אם התייצבו בזמן, אם הרכיבו את כל הציוד הנחוץ ואם איש הסאונד היה במקום ודאג להתאמת הרמקולים. ניתן לבקש המלצות ולהתקשר לאותם הגורמים.

הטעמת המוסיקה לאירוע

תקליטנים
טובים ומנוסים יודעים להתאים את המוסיקה לקהל היעד. במפגשים הראשונים הם אמורים להציע רשימה ארוכה של שירים שלדעתם יתאימו לקהל. חובה לסכם את כל הפרטים בהסכם חתוםעלות ההרקדה, שעות ההרקדה, סוגי המוסיקה ומספר הרמקולים שיוצבו בכל האזור.
במה שתוקם במקום תאפשר לתקליטן ואנשי הסאונד להביט על קהל הרוקדים ולוודא שהמוסיקה מלהיבה את כולם.

שילוב תחרויות ואפקטים

תקליטנים מנוסים יודעים להלהיב את המשתתפים עלידי תאורה לילית מלהיבה וזיקוקי דינור. עמודי עשן בצבעים שונים תמיד מוסיפים לאווירה ומדרבנת את הרוקדים להגביר את קצבם. המשטרה ופקחים עירוניים אמורים לשמור על הסדר הטוב ולמנוע החדרת משקאות אלכוהוליים וסמים לאירוע.
פירוק הבמה והציוד
חשוב שבהסכם יהיה כתוב שהתקליטן יהיה אחראי על פירוק כל הציוד שלו במהירות וביעילות. כל הצעירים חוזרים הביתה לשינה עמוקה לאחר לילה ארוך שכולו היה בילוי והנאה.  

בשיתוף עם כאן האירוע