גני אירועים בשרון – כך תבחרו את הגן שלכם

גן אירועים במרכז

בואו ללמוד איך לבחור גן אירועים בשרון בצורה הנכונה ביותר עבורכם

מחפשים גני אירועים בשרון אך מבולבלים מהמגוון העצום, ולא יודעים כיצד לבחור את גן האירועים שהכי יתאים לצרכים ולרצונות שלכם? הגעתם למקום הנכון, שכן במאמר זה נלמד איך לבחור אולם אירועים באזור השרון בצורה המתאימה ביותר בשביל החתונה שלכם, וכך שבטוח אתם והאורחים תהיו מרוצים מבחירתכם.

1. העדיפו גני אירועים בשרון או במיקום קרוב אחר אל אזור המגורים של רוב האורחים 

כשאתם בוחרים גן אירועים חשוב שתבחרו באולם האירועים שהמיקום שלו יהיה קרוב ככל האפשר לעיר המגורים שלכם ושל רוב האורחים. נכון שבדרך כלל רוב האורחים יהיו פזורים ברחבי הארץ, אבל עדיין ברוב המקרים, חלק נכבד או רוב האורחים יגיעו מאזור ספציפי בארץ. כך שכן ניתן להשתדל לבחור גני אירועים שיהיו קרובים ככל האפשר למקום המגורים של רוב האורחים. מדובר במשהו חשוב למדי, שכן זה ישפיע על קלות ההגעה והחזרה של האורחים מהאירוע, על הקלות של ארגון הסעה לכל האורחים, ועל כמות האורחים שיגיעו לעומת אלו שיוותרו על ההגעה לאירוע. ולכן, חשוב מאוד לנסות לבחור בגן אירועים שנמצא כמה שיותר קרוב לרוב האורחים.

2. תבחרו באולם אירועים המציע אוכל כשר ומנות צמחוניות וטבעוניות

בעת בחירת אולמות או גני אירועים בשרון לחתונה שלכם, חשוב שתבדקו אם אולם האירועים מתאים לקהל המסורתי והדתי, שכן סביר להניח שחלק מהאורחים שלכם ישמרו כשרות ושבת, וכנראה לא ירצו להגיע לאולם אירועים שהאוכל בו לא כשר. שימו לב ששומרי כשרות הם חלק גדול למדי מכלל האוכלוסייה בישראל, ולכן רצוי מאוד שאולם האירועים שתבחרו בו יגיש מנות כשרות ושהמטבח שלו יהיה כשר לגמרי, ועדיף גם שיהיה מדובר באולם אירועים שאינו פעיל בשבת. בנוסף, חלק נכבד מהאוכלוסייה בארץ מורכב מאנשים צמחוניים או טבעוניים. ולכן, עם כמה שמנות הבשר בחתונה שלכם הן חשובות, וממש לא כדאי לוותר עליהן, כי רק להן מחכים אוכלי הבשר,  כן כדאי שהמקום שתבחרו בו יציע גם מנות טבעוניות או צמחוניות.

3. חפשו גן אירועים שמנות האוכל בו הן מנות שף מגוונות, טעימות, ומרשימות

אין ספק שהאוכל בחתונות הוא מרכז האירוע, אחרי הכלה והחתן. הרי כולנו מחכים בקוצר רוח למנות האוכל בחתונות שאנו מוזמנים אליהם. אנו לא אוכלים לפני כדי לאכול הרבה בחתונה, ומתפנקים על כל מנה שקורצת לנו באירוע. ובכל חתונה תמיד כל האורחים יחכו למנות הפתיחה המדליקות בכניסה לאירוע, ולמנות העיקריות הטעימות והעשירות המוגשות בשיא הערב. בנוסף, מנות אוכל לא טעימות או לא מגוונות מספיק, יכולות לאכזב חלק מהאורחים שציפו לכך במיוחד, ואתם וודאי לא רוצים שחלק מהאורחים ייצאו בטעם רע מהאירוע. ולכן, חשוב שתגיעו לטעימות באולם האירועים הפוטנציאלי שלכם, שלא תתפשרו על מנות האוכל המוגשות באירוע, ושתבחרו בגן אירועים המציע מנות שף מרשימות ומפנקות, כמו גן האירועים "אלכסנדר", שנמצא ליד עמק חפר.

בשיתוף עם כאן האירוע