בחנו את עצמכם

בחנו את עצמכם

עם מי אתם הולכים להתחתן

כדי להשיג אותם וכדי להיות איתם אין להם ברירה אלא לתת להם, לרדוף אחריהם, לפנק אותם, להשקיע בהם ולספק את צרכיהם.

מי שמוצא את עצמו בעמדה של נותן חייב להבין שהא רוצה את בני הזוג שלו הרבה יותר מאשר הם רוצים אותו, כי אילו הוא היה פחות מעוניין ורוצה בהם – הוא היה מוכן לתת להם הרבה פחות והוא היה מצפה לקבל מהם הרבה יותר.

נותנים ומקבלים

הם אנשים שבדרך כלל פחות מעוניינים בבני הזוג שלהם, פחות נמשכים אליהם, פחות מתרגשים מהם ופחות עסוקים בלהשיג אותם. הם מספיק בטוחים במעמדם, מספיק יודעים שרוצים אותם, מספיק שאננים – כדי לעשות מעט ולקבל הרבה.

מקבלים הם אנשים שלא ממש רוצים את הקשר הזוגי שלהם, שלא ממש מוכנים להשקיע בו, שלא ממש חושבים על הצד השני, שלא באמת יוצאים מגדרם כדי לתחזק את הקשר – כי הם יודעים שהצד שני יעשה את מרבית העבודה במקומם.

אנשים נותנים הם בדרך כלל אנשים יותר הישגיים, אקטיביים, "פראיירים", חזקים, אנרגטיים ובעלי מוטיבציה. הם מוכנים להשקיע ולא אכפת להם לתת ובלבד שבסופו של דבר, הם יקבלו בחזרה גם אם יעבור זמן רב עד שהם יתחילו לראות תוצאות משמעותיות.

אנשים נותנים הם אנשים שמוכנים לעשות את הצעד הראשון, השני והשלישי, שמוכנים קודם כל לתת ורק אחר כך לקבל, אנשים שמוכנים להתאמץ יותר מאחרים ולעשות את מה שאחרים לא מעוניינים לעשות, אלא מעדיפים שאחרים יעשו בשבילם.

אנשים מקבלים
אנשים מקבלים הם בדרך כלל יותר אנשים משועממים, עצלנים, פאסיביים, חלשים, מחושבים, "עייפים" וחסרי אמונה עצמית או מוטיבציה. קשה להם ליזום, להתניע תהליכים ולהתמיד לאורך זמן רב בדברים, כי הם רגילים שדברים מגיעים אליהם בקלות מבלי שהם יאלצו להשקיע בכך.

אנשים מקבלים הם אנשים שהחיים מביאים להם הזדמנויות והצלחות ללא מאמץ, אנשים שקודם כל רוצים לקבל ורק אחר-כך להתאמץ, שכוח ההתמדה שלהם הוא נמוך ונשחק במהירות, שתמיד מחכים שמישהו אחר יעשה את הצעד הראשון במקומם, שתמיד מרוכזים רק בשאלה "מה אני מרוויח?” ו"מה אני מקבל מזה?”.

וטיפ לסיום: נתינה וקבלה הם תכונות אופי. נותנים הם אנשים שבדרך כלל נהנים יותר מנתינה מאשר מקבלה. מקבלים הם אנשים שמפיקים סיפוק רב יותר מדברים שבאים אליהם בקלות, מאשר מנתינה וממאמץ להשיג דברים.

בשיתוף עם כאן האירוע