בחירת חליפות חתן

בחירת חליפת חתן

בחירת חליפת חתן היא חשובה ודורשת קצת יותר מגיחה לחנות שמשכירה או מוכרת חליפות חתן, ומדידת חליפה אחת. זוהי בחירה משמעותית ומאתגרת, שכן כיום ניתן למצוא מגוון רחב של עיצובים, טקסטורות, צבעים ומידות….

בעבר נושא בחירת חליפות חתן נדחק הצידה, בעת ארגון ערב החתונה. בחירת שמלת כלה, טבעות נישואין ואירוסין, חברת צילום או שירותי מוסיקה לאירועים, האפילו בחשיבותם על מקומו של החתן. אולם כיום המצב שונה. הגבר המודרני מודע לעצמו ולגופו ובחירת חליפת חתן הפכה לעדיפות גבוהה שאינה נופלת מבחירת שמלת כלה.

בחירת חליפת חתן היא חשובה ודורשת קצת יותר מגיחה לחנות שמשכירה או מוכרת חליפות חתן, או מדידת חליפה אחת. זוהי בחירה משמעותית ומאתגרת, שכן כיום ניתן למצוא מגוון רחב של עיצובים, טקסטורות, צבעים ומידות…

שיקולים בבחירת חליפת חתן

חליפות חתן בהתאמה אישית או מהמלאי –  לפני שאתם רצים אל חנויות הבגדים חשוב שתגדירו לעצמכם האם אתם רוצים ללבוש ביום החתונה שלכם חליפה שנתפרה עבורכם באופן אישי, או חליפת חתן מתוך המלאי המוצג בחנות.

חליפות חתן שמותאמות באופן אישי לחתן יכולות לגרום לאפקט ה-"WOW". שכן מדובר בעיצוב ייחודי, שטרם נראה בעבר. יתרה מכך, חליפת חתן המעוצבת על פי הזמנה יכולה לבטא בצורה אופטימאלית את אישיותו של החתן ולהביא לכדי ביטוי אמירה אופנתית.

אלי אזולאי, מעצב החליפות המוכר, מספר: "משנה לשנה חתנים עוברים יותר לעיצוב אישי ומחפשים להיות מיוחדים ביום המאושר, לא רק שמלת הכלה חשובה".

מנגד, ניתן בהחלט לבחור חליפת חתן מתוך המלאי הקיים בחנויות, וגם אז ליהנות ממראה ייחודי, אם משלבים היטב בין כל מרכיבי החליפה ומתאימים את גזרת החליפה למידותיו המדויקות של החתן.

שאלה של תקציב – אין זה נדיר שהתקציב שעומד לרשות הזוג ביום המיוחד הזה מכתיב את בחירת החליפה של החתן. התקציב יקבע באם החתן יכול לעצב חליפה באופן אישי למשל, או לרכוש חליפה ממלאי החליפות המוצגות בחנות. התקציב גם יקבע אם החתן יוכל להשכיר חליפה או לרכוש.

לכן, לפני שאתם הולכים לבחור חליפת חתן, חשוב שתגדירו מראש מהו התקציב שעומד לרשותכם ובהתאם לגובה התקציב תבחרו. חשוב לציין, כי חליפות חתנים אינן עסק זול, בין אם מדובר בחליפת חתן פשוטה או טוקסידו. אולם אפשר להתייחס אל חליפות חתן כאל השקעה. השקעה בלבוש אותו יוכל החתן ללבוש גם לאחר הערב המיוחד.

בואו מוכנים – בחירת חליפת חתן יכולה להיות כאב ראש. אולם אם מתכוננים היטב מראש, אפשר בהחלט לחסוך: כסף, זמן והתרוצצויות מיותרות. הנה כמה טיפים יעילים:

החליטו על הסטייל של חליפה – שאלו את עצמכם האם אתם רוצים עניבה או לא, ז'קט, מה צבע החליפה שלכם, ומה יהיה צבעה של החולצה.

התייעצו – גלשו באינטרנט וחפשו חליפות חתן בעיצובים שונים ובחרו את העיצוב הרצוי לכם. התייעצו עם הכלה – בוודאי היא תוכל לעזור לכם להגיע להחלטה טובה. דברו עם חברים שהתחתנו, הם יוכלו לספר לכם על מחירים ועל חנויות בגדים ששות ביקור.

מועד החתונה – העונה שבה אתם מתחתנים היא גורם נוסף שיש לקחת בחשבון. אם אתם מתחתנים בקיץ אולי כדאי לשקול חולצה גברית קצרה מתחת לז'קט וחליפת חתן העשויה מבדים אווריריים. אם אתם מתחתנים בחורף, בחרו בדים חמים יותר.

שיהיה בהצלחה!

בשיתוף עם כאן האירוע