שירותי בר לאירועים – האנרגיה לאירוע שלך

אחד הדברים החשובים ביותר בתכנון אירוע משמח הוא שירותי בר מקצועיים. אך אם בעבר הנוהג המקובל היה שכירת הבר של גן האירועים, הרי שכיום יותר ויותר אנשים מעדיפים לשכור שירותי בר אקטיבי, שאינו בהכרח קשור למקום בו נערך האירוע. אחת הסיבות העיקריות לכך היא הגמישות שמעניק בר אקטיבי למארגן האירוע. בשורות הבאות נסקור את שלושת סוגי שירותי הבר העיקריים, ונברר למי כל אחד מהם מתאים…

 
הברמן מספק שירותי בר, המארגן מספק משקאות
אחת מהאופציות המקובלות עבור שירותי בר היא תשלום רק עבור הברמנים בערב האירוע, כאשר את המשקאות מביאים מארגני האירוע בעצמם. אופציה זו עבור שרותי בר היא האופציה המומלצת עבור אנשים שיודעים בדיוק אילו סוגי משקאות הם רוצים באירוע שלהם, ומרגישים שהם יוכלו למצוא כמות גדולה של משקאות במחיר זול יחסית.
אף על פי כן, חשוב לציין שמומלץ להתייעץ עם מפעילי הבר טרם רכישת המשקאות, לשם חישוב מדויק ככל האפשר של כמויות האלכוהול הנדרשות. אדם שאינו עוסק באופן מקצועי בשירותי ברים לא יוכל לדעת כמה בקבוקי וודקה ומשקאות אנרגיה מומלץ לשים על כל שולחן, ומהו המחיר לכל אחד מהמשקאות הללו. אם ניקח לדוגמה חישוב עלות וודקה ומשקה אנרגיה לכול שולחן באירוע אזי החישוב צריך להיות כך:
בקבוק וודקה אחד לכל שולחן במחיר של כ- 70 ש"ח, ועוד שישה משקאות אנרגיה במחיר של כ- 3 ש"ח למשקה (מחירים משוערים) כפול מספר השולחנות.
 
תשלום גלובלי לשירותי בר
 
האפשרות השנייה בשכירת שירותי בר היא תשלום גלובלי בהתאם לכמות האורחים באירוע. התשלום כולל הן את שירותי הברמנים והן את המשקאות עצמם, כך שאופציית תשלום זו נועדה במיוחד לאלו שלא מבינים בברים ומשקאות, או לאלו שישמחו אם מקצוען בתחום יטפל בנושא עבורם. במילים אחרות, אופציית תשלום זו היא האופציה המומלצת לאנשים שפחות מעניינים אותם הפרטים הקטנים, והם מעדיפים להטיל את הסמכות על ארגון הנושא כולו על אדם אחר המבין בתחום.
 
שירותי בר אקטיבי בשביל להחיות את המסיבה
 
יש אירוע? יש אוכל טוב? יש שירותי בר מקצועיים? אז מדוע אף אחד לא רוקד…? האופציה השלישית נועדה לפתור בדיוק את הבעיה הזו, אשר מתרחשת בלא מעט אירועים. מדובר למעשה בשירותי בר אקטיבי, הכוללים הרקדה והפעלת האורחים. במידה ותבחרו בשירות זה הברמנים יעשו את כל הדרוש להפחת רוח חיים במסיבה, לרוב על ידי חלוקת משקאות בשולחנות, כניסה לרחבת הריקודים עם מבחנות אלכוהול ססגוניות, הלהבת הנוכחים ואפילו דרבון האורחים לקום מהכסאות ולהצטרף לריקוד.
שירותי בר לערב בלתי נשכח
אין ספק אם כי שכירת שירותי בר מעניקה גמישות אשר הברים של גני האירועים לא מסוגלים לתת, אך כמו לכול דבר טוב – יש לזה מחיר. חשוב להבהיר שממש כמו כל שירות אחר, גם בתחום זה קיימים עסקים מקצועיים יותר ופחות. לפיכך, טרם שכירת שירותי בר נסו לברר כל מה שתוכלו על איכות החברה. מעבר למחירים שיציעו לכם דברו עם חברים שמכירים החברה, חפשו ביקורות באינטרנט, ואל תתביישו אפילו לבקר במחסני המשקאות, על מנת לוודא שהמשקאות טריים ואיכותיים. שימו לב לאיכות האלכוהול ועמדו על כך שתקבלו רק אלכוהול משובח ואמיתי, כך תוכלו להבטיח שהאורחים באמת ייהנו מהאירוע ולא יסבלו מהקאות ותופעות לא נעימות אחרות.

 

בשיתוף עם כאן האירוע