שבת חתן – מקומות בדרום

בת חתןלאחר חתונה כל כך נהדרת שהצלחתם להפיק הרי שמגיעה לכם גם שבת חתן נהדרת. כך יוכלו הקרובים האהובים שלכם לשמוח אתכם בשבת הראשונה שבה אתם זוג נשוי שצפוי לעוד הרבה שנים של זוגיות מוצלחת. אך בכדי לארח את האנשים האהובים עליכם בצורה מכובדת יש להשקיע מעט מחשבה בנושא.

מאחר ואף אחד מאתנו לא רוצה לראות כיצד אין מספיק מקום לכל האורחים (ובמיוחד במקרה שמספר אנשים הפתיעו והטריחו אף הם את עצמם בכדי לכבד אתכם) או כיצד האוכל אינו מספיק חלילה, הרי שחשוב למצוא מקום טוב שמכיר את צורת האירוח הנדרשת במהלך שבת שכזו ובכך להבטיח את הנאתם וכבודם של כולם.

ההנאה מקבלת צבע ויופי אחר לגמרי

מלון לאונרדו נגב הממוקם בבירת הנגב באר שבע, מרשת פתאל הינו מהמובילים והאטרקטיביים ביותר לחגיגת שבת החתן, במקום ישנם מספר בתי כנסת בהם ניתן להתפלל ולעלות לתורה בצורה מצומצמת ומשפחתית, ישנם סוויטות מפוארות וחדרים מאובזרים ונוחים, המקום נגיש לכולם והארוחות מיוחדות כיד המלך.
בית יציב בבאר שבע מספקים את המענה עם בית כנסת פרטית לצד אירוח בחדרים מרווחים ונעימים עם אחוחות מלאות בכל סוף השבוע

לעשות שבת חתן במקום רציני זה אומר ליהנות מרמה אחרת של אירוח ובכך להבטיח את הזיכרון המוצלח מהשבת כולה. "מלון ספא קלאב" שבים המלח מציע לא רק נוף מרהיב אל האגם המיוחד ביותר בעולם אלא שהוא גם מתמחה באירועים שונים בסדרי גודל מגוונים כשהוא מציע אביזרים וכלים לשבת שאתם מכינים.

בעיר ערד השקטה והפסטורלית "מלון ענבר" מציע מקום נהדר לאירועים שמגיעים עד ל-150 איש. אלו המעוניינים לערוך שבת חתן כדת וכדין ישמחו לגלות שמעבר לכשרות הנדרשת מאת הרבנות של העיר אפשר גם לקבל אוכל שהינו גלאט כשר ולהיות רגועים בכל הקשור גם לשובע של האורחים וגם לשביעות רצונם.

מקיבוצים ועד ערים גדולות

מגוון המקומות שבהם ניתן לערוך שבת חתן בדרום הארץ הוא מכובד ביותר. לא תמיד האירוע חייב להתקיים במקום סגור, כך שניתן לראות כיצד "קיבוץ עלומים" מציע שבת מרהיבה ביופייה שהיא חלק מנופש כפרי דתי. גם "כפר הנופש עין צורים" הוא פנינת חמד יפה שבה כל חגיגה יהודית יכולה להיות ממש מושלמת.

מאחר וגם לערים הגדולות יש מה להציע הרי שנראה כי כל מי שגר בדרום ואינו מעוניין להתרחק מעיר מגוריו יכול בהחלט למצוא מקום קרוב שמתאים לעריכת שבת חתן מכובדת ביותר. אם נדבר על העיר אשקלון הרי ש"מלון גני דן" שעל חוף ימה של העיר מציג אולמות שונים וגם אפשרות לינה במשך השבת כולה.

בשיתוף עם כאן האירוע