רשימת הדברים ליום החתונה

רשימת דברים ליום החתונה

יום החתונה הגיע, ההתרגשות גוברת, וכאן אתם עלולים לשכוח דברים די חשובים… לפניכם רשימת דברים שאסור לשכוח

הנה רשימה מורחבת שתעזור לכם להיזכר מה אתם צריכים לקחת איתכם. רוב הדברים לא באמת הכרחיים והם רק למען השקט הנפשי ולמניעת "אסונות קטנטים" וחוסרי נעימות שונים, שסביר להניח לא יצוצו.

(בשביל השקט הנפשי, זו לא בעיה לארוז חצי בית – מה איכפת לי, אני לא סוחבת את זה על הגב. הרכב חזק ולו בטח לא איכפת כמה קילוגרמים שהעמסתי בתיק…)

רשימה משותפת לחתן כלה:

טבעות? הסיבה לה התכנסנו.. לא לשכוח!
כתובה – לא לשכוח!
רשימת ספקים – להכין רשימת שמות וטלפונים של הספקים שאמורים להיות בארוע ומומלץ למנות אחראי (הורה או חבר) שישא את הרשימה איתו או איתה, למקרה הצורך.
כסף מזומן מחולק במעטפות – ישנם ספקים שאתם צריכים לשלם להם בסוף הארוע (בדרך כלל הרב והטיפים). תעשו את החישובים, סיגרו מעטפות עם כסף, כיתבו שמות. טיפים למלצרים, למנהל הארוע, לברמנים וכדומה…
צ'קים למקרה שאתם אמורים לשלם לספקים מייד אחרי החתונה? למרות שעדיף להימנע מכך מההתחלה ולסכם עם הספקים שהתשלום יגיע אליהם יום יומיים אחרי החתונה.
עזרה ראשונה – שלא נצטרך ןשלא נדע מצרות אבל שיהיה… אקמולים ופלסטרים יספיקו.
לא פחות חשוב: לאכול ארוחת בוקר, חשוב, לא לשכוח!!! אל תשכחו לדאוג לעצמכם במשך כל ההכנות של היום הארוך הזה. יהיה מאד מבאס בלשון המעטה אם תגיעו לחופה ולחגיגה שלכם גמורים ומותשים או עם כאבי ראש… קחו איתכם קצת חטיפים ונשנושים קטנים למשך היום.
פתקיות הושבה – אם הכנתם.
ברכות והפתעות לבן/בת הזוג – אם אתם רוצים לומר דברים בטקס החופה לבן/בת הזוג, כדאי לכתוב את את הברכות על דף ולהביא איתכם (בעלי טרח וכתב דברים שרצה לומר לי תחת החופה, אבל שכח את הפתק ולכן אילתר בחופה!).
מאד לא מומלץ רק לשנן את הדברים ולסמוך על הזכרון, מכיוון שבטקס החופה אתם עלולים להיות נרגשים מידי ולשכוח חצי מהדברים שרציתם לומר וחבל. כך שהצצה זריזה לפתק קטנטן ממש תהיה לכם לעזר.
כיפות – אם המשפחה עומדת איתכם בחופה? הגברים יצטרכו.
את עצמכם. שניכם…

רשימה עבור הכלה:

איפור ? את כל האיפור שלך שאת אוהבת, אם את נוהגת להתאפר, למקרה ותרצי להתרענן מעט או להוסיף משהו משלך, לאיפור שכבר נעשה במכון כלות.
אם את לא נוהגת להתאפר תדאגי לקחת איתך לפחות ליפסיטיק או גלוס. מומלץ גם פודרה להוריד את הברק, במקרה של חום או סתם הזעה.
סיכות ביטחון וכלי תפירה ? אי אפשר לדעת מתי תצטרכי אותם ויכול להיות שזה יהיה דוקא ביום הגדול. יצאתי לצילומים ופתאום שמתי לב שרזיתי מעט והחצאית קצת נפלה בצד וניתן היה לראות את המכנסון של הבד גוף, שצבעו לא היה לבן. סיכת בטחון פתרה את הבעיה.
נעליים ? את הנעליים שאת נועלת עם השמלה וזוג נוסף להחלפה. גם אם לא קנית נעליים להחלפה ואת מתכננת להיות עם אותו זוג כל ערב האירוע, כי הם נוחות ויפות. קחי זוג אחר מחיי היום יום, משהו מאד נוח, אפילו סתם כפכף או נעל ספורט. יתכן שבשלב מסויים יכאבו רגלייך או ינזקו נעלייך (עקב שבור לא עלינו), או כל דבר אחר ותעדיפי להשאר יחפה. הרבה יותר בטיחותי יהיה לנעול את אותה הנעל הנוחה, עקב חשש מזכוכיות, שמאד שכיחות ברחבה, כתוצאה מדריכות של החתן הטרי…
קרמים – קרם פנים אותו תמרחי כבסיס לפני שמתחילים לאפר אותך. (אם את לא משתמשת בקרם פנים המאפרת ישתמשו במשהו שלהם).
קרם גוף ? לפני שאת שמה את השמלה פנקי את עצמך ומרחי שוב קרם גוף. במיוחד בחלקים שאת חושפת – ידיים מרפקים כתפיים רגליים…
תכשיטים – עגילים, שרשרת… או כלום אם לא מתחשק לך. שעון בהחלט לא מומלץ..
לבנים ? תחתונים, חזייה, מחטב… גרביים…
בושם ודאודורנט
מוצרי שיער ? קחי את הדברים שאת רגילה להשתמש בהם לטיפוח שיערך, מברשת שיער, קרם לשיער, סיכות. נכון. שאם את הולכת לעצב שיער הוא כמובן הולך להשתמש בדברים שלך ולכן זה רק למקרה. למקרה ויזרקו אותך לבריכה ותרצי לסדר את השיער חזרה, למקרה שימאס לך מהסיכות ותרצי לשנות. הכל רק למקרה ומקסימום לא תגעי בזה.
מראה – קטנה, בהישג יד, סתם שתוכלי מידי פעם להציץ.
את השמלה ההינומה וכל מה שמלווה לה אם את לא הולכת למקום של המעצב להתלבש.
אישור המקווה – הרב יבקש זאת, בשלב שבעלך "ירכוש" אותך, לפני החופה.
מוצרי ניקוי ורענון ? מטליות לחות, לדעתי חובה – הן פשוט מצילות. בשלב קבלת הפנים לא התאפקתי ואכלתי טורטייה מקסיקנית (אבוקדו..), שטיפטפה לי מעט על השמלה. הלכתי מייד לחדר חתן כלה וניקיתי זאת עם מטלית לחה וזה נעלם מייד, מבלי להשאיר כתם או סימן של מים.
קיסמי אוזניים יכולים לעזור לניקוי וסידור איפור העינים. וטישו אף פעם לא מזיק שיהיה.

רשימה עבור החתן:
חתן יקר, אצלך הכל פשוט יותר ולכן, רשימתך כה קצרה…
בגדי החתן וכל מה שנלווה: לבנים, גרביים….
חולצות טריקו להחלפה ? אתה בטח הולך להזיע ולהזיע אף יותר בריקודים…
בושם ודאודורנט
מברשת ומשחת שיניים.
קצף וסכין גילוח.
כיפה (וסיכת ראש אם אתה מתכננן גם לרקוד איתה)
טלית אם אתה רוצה. זה לא חובה
נעליים להחלפה – אם נעלי החופה אלגנטיות במיוחד. גם לך מגיע נעלי ריקוד נוחות יותר. כדאי שתביא אותם.

לא לשכוח להנות להנות להנות. הערב הזה כל כך מדהים וכמו כל דבר מדהים יחלוף במהרה… השתדלו ליהנות ממנו ומכל ההכנות כמה שיותר. אל תבזבזו זמן על לכעוס ולהתבאס על אנשים, על ההורים אודברים אחרים. התעסקו והתרכזו בעיקר – שאתם מאוהבים והולכים להתחתן!

בשיתוף עם כאן האירוע