קולקציית לוריין לשמלות כלה של המעצבת ריקי דלאל

המעצבת ריקי דלאל משיקה קולקציה נוספת של שמלות הכלה מרשימות במיוחד, בקולקציה זו מציגה המעצבת הבינלאומית, שמלות כלה קלילות וסקסיות, לצד דגמים רומנטיים הכוללים סרטים, אבנים ופנינים שנתפרים על השמלות בעבודת יד

לפרטים נוספים ותיאום מדידות קניון פאואר סנטר, צ. עד הלום – אשדוד. טל: 053-7933225


מעצבת שמלות הכלה ריקי דלאל שעברה שנה מסעירה ביותר ופרצה את גבולות השוק הבינלאומי, היא הוזמנה לשבוע הכלות בלונדון ואף הציגה את שמלות הכלה שלה בשבוע האופנה בניו יורק. בתוך חצי שנה היא כבר מוכרת ב-8 מדינות בניהן: ארה"ב, אנגליה, אוסטרליה ואיטליה שם היא זוכה להתעניינות רבה במיוחד וכמו כן, ניתן להשיג את שמלותיה בצרפת, פולין, קפריסין וצפון אירלנד.

בעקבות החשיפה לשוק האופנה הבינלאומי החלה דלאל להשיק כ- 3 קולקציות בכל עונה ולא אחת לשנה כפי שנהגה עד כה. ובכל קולקצייה היא מצליחה לרענן ולהמציא את עצמה מחדש. מה שמייחד את דלאל כמעצבת היא הקלילות של שמלות הכלה שלה והנוחות של הכלה ביום חתונה. הגבים ממשיכים להיות מרשימים ועמוקים וזאת בזכות טכניקה שמשלבת ומבוססת על בגדי גוף ומחטבים. השימוש של דלאל בבדים נשפכים, מעניקים מימד של גובה ומשלימים את תחושת הקלילות והמראה הרומנטי העדין. הדבר בא לידי ביטוי בשמלות כלה המעוצבות בגזרות ישרות וצמודות לגוף, המדגישות את קימורי הגוף הנשי ויוצרים אלגנטיות מתפרצת. בחלק מהשמלות שלבה השנה דלאל בנוסף לתחרות היוקרתיות גם אבנים ופנינים שנתפרו על השמלות בעבודת יד, פריטים אלה העשירו את השמלות ונתנו להם מראה יוקרתי. כל שמלה היא מלאכה בפני עצמה ותפורה בעבודת יד עם הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.

 

 

בניגוד לקולקציות קודמות החלה דלאל לחזור אט אט לשמלות הכוללות נפח לאחר וכמעט לא עיצבה שמלות כאלו בשנים הארונות. ולמרות נגיעות הוינטאג' והמחשופים העמוקים עדיין הכלות של דלאל יראו מעודכנות וגם כלה שמרנית תמצא את עצמה.

בשיתוף עם כאן האירוע