עסק? הנה כמה אפשרויות לתכנון של יום החברה המושלם!

חשוב לשמור על גיבוש ואווירה נעימה

אווירה נעימה בבית העסק משמעותית כמובן להווי ולתחושה הכללית של העובדים בחברה, אבל חשוב לא פחות – לתרום לפרודקטיביות של עובדי החברה. ארגון של יום כיף חברתי היא דרך טובה במיוחד לגבש את עובדי החברה, לאפשר להם להשתחרר קצת מהמתח שמלווה לשגרה וכמובן – להגיד להם גם תודה. בשביל לעזור לכם לתכנן את יום החברה המושלם, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות שאולי יתנו לכם השראה. בהצלחה!

 

קחו את העובדים ליום כיף בחיק הטבע

אם אתם חברה עם עובדים נמרצים – יכול להיות שיום טיול בחיק הטבע היא אפשרות מצוינת עבורכם. תוכלו לטייל בנגב המדברי, בשבילים על שפת נחל בצפון הארץ ואם בא לכם להשקיע – אפילו להנות בימי החורף הקרים מסוף שבוע בצפון. הטיול הנכון יגבש את עובדי החברה, יאפשר להם להנות משיח פורה ולהשתחרר קצת מהשגרה הלוחצת.

 

תכננו אירוע מושקע באולם אירועים

אם בא לכם ללכת בגדול – למה שלא תפיקו אירוע חגיגי לחברה? תוכלו להפתיע את עובדי החברה שלכם באירוע מפנק באולם גדול ולהזמין את בני ובנות הזוג של העובדים. שילוב של קייטרינג איכותי, הופעת זמר אורח מרשימה במיוחד ואווירה נעימה ורגועה היא ללא ספק דרך מופלאה לפנק את העובדים ולהגיד להם תודה על העבודה הקשה שנתנו בתקופה המשמעותית והחשובה שלהם בחברה.

 

תוציאו את העובדים לבילוי משותף

במידה ומדובר בחברה קטנה, תוכלו להפתיע את העובדים שלכם ולהוציא את כולם לבילוי קליל משותף – החל ממופע סטנדאפ או יציאה למסעדה יוקרתית ועד לישיבה על בירה בסוף יום העבודה. כל עוד אתם ביחד זה לא ממש משנה – תהיו בטוחים שתבלו.

 

תפתיעו במתנה מפתיעה

לצד ארגון האירוע, תוכלו להפתיע את העובדים במתנה יפה מהלב. מתנות מיתוגיות הן ללא ספק דרך מצוינת להגיד תודה לעובדים ולהנות ממיתוג ושיווק טבעי של בית העסק. בין הפריטים המיתוגיים והשימושיים ביותר, שיכולים להקל על עובדיכם ישנן כמובן החותמות. חותמת טובה תסייע בשמירה על ארגון במסמכי העבודה ובהתנהלות מול גורמי עבודה ולקוחות ותחסוך הרבה עבודה לעובדים. בחנות האינטרנטית "עדן חותמות" תוכלו להנות ממבחר אדיר של חותמות בשלל סגנונות עיצוביים. בין אם אתם מחפשים חותמות לעסק פיזי או חותמות לעסק באינטרנט – תהיו בטוחים שתמצאו את החותמת המושלמת עבורכם.

לא צריך סיבה למסיבה

האמת היא, שלא באמת צריך סיבה למסיבה. אווירה טובה בשגרה היומיומית משמעותית לא פחות מאותם רגעי הנחת בהם אתם מחליטים לבלות עם עובדי החברה האהובים שלכם. תזכרו להיות נחמדים, לשמור על אווירה טובה, להתעניין, לשמוע ולדבר בגובה העיניים. בסופו של דבר, המטרה משותפת – חשוב לזכור את זה גם בעת חילוקי דעות. בהצלחה!

בשיתוף עם כאן האירוע