כמה יעלה צלם לחתונה?

ההתכנסות לטקס החתונה הוא רגע השיא בחיי כל זוג שרוצה להקים בית בישראל והוא זמן מיוחד לא רק לזוג, אלא גם להוריהם ומשפחתם וחבריהם ובין כל הבירורים לגבי המטלות שיש לעשות לפני החתונה עולה השאלה של עלות צלם והאם זה משהו שניתן לקצץ בו למרות העלייה בביקוש לצילום אירועים. במדריך זה אסביר לכם את השיקולים בבחירת צלם והעלות שלו.

שני צלמי סטילס

צלמי סטילס אחת הסיבות שמזמינים צלם סטילס היא כדי לתעד את החוויות שלכם מיום החתונה ומיכוון שאינכם רוצים להצטער אחר כך רצוי להזמין 2 צלמי סטילס מכיוון שלרוב החתן והכלה לא נמצאים במקום אחד בו זמנית כל הערב אלא מידי פעם החתן רוקד עם חבריו או שהכלה הלכה לשתות ובדרך חזרה חברותיה ומשפחתה החלו לרקוד סביבה לכן צריך 2 צלמי סטילס כדי לתפוס את כל הזוויות והסיטואציות. המחיר של 2 צלמים שאחד מהם הוא הראשי יהיה 2000 שקל והשני צלם משנה עלותו 1400 שקל.

צלמי וידאו ועריכה

צילום וידאו ועריכה תיעוד האירוע מהווה זיכרון לעד מטקס הנישואין שלכם והמחשבה שהצילום יהיה בינוני בגלל כל מיני סיבות יכול להוביל אתכם למפח נפש. כי מה שנשאר לכם בסופו של יום זה? הזכרונות. ועדיף להשקיע מאשר להצטער בדיעבד ולקבל תוצר לא טוב. מחיר צלם וידאו ללא עריכה נע בין 2000-1500 שקל. עבודת עריכה בתוכנה מתקדמת ומקצועית נעה בסביבות ה 1800 שקל.

מחיר אלבומים דיגיטלים

בשנים האחרונות חלה עלייה בביקוש לצילום אירועים וכן גם לאלבומים דיגיטליים המשמשים גם כגיבוי וניתן להעברה בקלות יחסית בין החברים והמשפחה. הצעת ייעול היא שניתן לעשות את האלבומים הנ'ל לבד דרך אתרי אינטרנט כמו לופה ו WOW.CO.IL ששם ב -150 שקלים כמה פעולות פשוטות יש לכם אלבום כי דרך הצלמים זה מייקר את החבילה.

צילום קליפ לחתונה

קליפ חתונה בדרך כלל הוא בדרך כלל בצורב של יום בחיי הזוג וכולל סיפור אישי וזה יכול להיות בשיתוף של המשפחה והחברים או קליפ משעשע על הדרך בה הזוג הכיר. הקליפ מבוים על ידי הצלמים ודורש חשיבה למשל על קטעי מעבר ומחיר הקליפ 1500 ש"ח אם לוקחים חבילה כולל העריכה או כ 2500 שקלים כאשר מזמינים רק קליפ.

רחפן או לא

צילום על ידי רחפן צילום על ידי רחפן נותן עוד גוון לצילום החתונה זוויות לתמונות רחבות יותר של הוידאו שלא ניתן לעשות מהקרקע. ואם החתונה נעשית בלילה אז הצילומים מלמעלה ממש מרהיבים. הטסת רחפן מקצועי צריך להיעשות על ידי אדם מוסמך מאחר שי איסור להטיס רחפן מקצועי באזורים הסמוכים לעיר והוראה זו ניתנה על ידי רשות התעופה והפרה שלו תוביל לקנס של עד 17 אלף שקל ולכן מומלץ להשתמש בשירותי רחפן מקצועיים עלות תוספת רחפן היא 1000 שקלים ותלוי גם במורכבות באזור המצולם.סיכום.

אז מה מחיר צילום החתונה שלי?

ממוצע המחירים לצלם חתונות הוא כ 6500 שקלים ומומלץ להתייעץ עם הצלם על מנת להבין את הצורך שלכם ולקבל את המחיר המתאים. והכי חשוב לא להתפשר על מקצועיות הצלם.

מקור הכתבה

בשיתוף עם כאן האירוע