טיפים לבלונים מושלמים לאירוע

לא משנה איזה אירוע אתם אמורים לחגוג בקרוב, סביר להניח שאתם זקוקים לבלונים, בלונים הם הקישוט המושלם לכל אירוע, כמעט ולא תראו חגיגה בלי בלונים, אז אולי צריך אפילו לחשוב לשנות את השיר "אין אין חגיגה בלי בלונים" כי אין ספק שבלונים הם מרכיב חשוב בכל אירוע.

בלונים ליום הולדת  –  חובה בכל יום הולדת

זה לא משנה אם מדובר ביום הולדת 5 או 60, בלונים משדרגים כל יום הולדת, מה שכל-כך מיוחד בבלונים לימי הולדת שניתן לסדר את הבלונים לפי הצבעים ולפי האדם אליו אתם מקדישים את הבלונים, לדוגמא לילדים ניתן לעשות בלונים בצורות של בוב ספוג או בוב הבנאי ולמבוגרים ניתן לעשות מספרים יפים, בקיצור זה מתאים גם לאמא וגם לאבא שנמצאים בגיל 70, כי אין ספק שכל אחד רואה בלונים מתרגש כמו ילד (:

סידור בלונים בחדר או בבית מלון

כאשר אתם רוצים להקדיש לאדם היקר לכם, בדרך כלל חבר, חברה, בעל או אישה את התפאורה המושלמת לחגיגות אתם צריכים קישוטי בלונים לחדרים, באתר בלון פלוס מספקים סידור חדר בבלונים כבר שנים רבות, באתר החברה תוכלו למצוא מגוון תמונות ודוגמאות למגוון סוגי עיצובים לחדרים, ניתן לעצב חדר בבית מלון בתיאום מראש מול בית המלון או מול הצימר.

בלונים ליולדת – עם הקדשה אישית

ניתן לשלוח כיום גם בלונים לבתי חולים בארץ, חברה טובה ילדה? לפני שהיא משתחררת כדאי לשלוח לה זר בלונים מיוחד, ניתן להזמין זר בלונים להולדת הבן, בת, או להולדת התאומים, זה פשוט וזה מרהיב, ניתן להוסיף גם שוקולדים על מנת להפוך את הבלונים לעוד יותר מדהימים ומושלמים עבור היולדת הטרייה.

בלונים לבר או בת מצווה

הילדה או הילד חוגגים בר מצווה, אפשר לעצב את השולחנות בצורה שמתאימה לכל אירוע בין אם מדובר בבר או בת מצווה, ניתן לעשות קיר בלונים בו תוכלו להצטלם מגנטים או צילומי סטילס רגילים, כמו כן הרבה אנשים מזמינים שער בלונים מיוחד עבור בר או בת המצווה שמאפשר לאורחים לעבור דרך השער בכניסה לאולם.

בלונים להצעת נישואין

אי אפשר לשכוח מהרגע המרגש ביותר בחיים, הרגע בו אתם מציעים נישואין לבת הזוג שלכם, אתם חייבים בלונים על מנת לגרום לה להתרגש ולהזיל עוד דמעה בדרך להצעת נישואין מושלמת.

בשיתוף עם כאן האירוע