טיפים לבחירת שמלת ערב

טיפים לבחירת שמלת ערב

 

כל אישה רוצה להיראות כמו השחקניות המפורסמות של הוליוודזוהרות, מהודרות וסמלי אופנה. אבל הדבר אינו אפשרי ולכן כל אישה אמורה לקנות שמלות ערב בהתאם לטעם שלה ולפי נתוניה הטבעיים. שחקניות ונשים מפורסמות משקיעות כספים מוגזמים ונעזרות בסטייליסטיות, מאפרות, עוזרות וספריות כדי להגיע למראה הרצוי.

יש לזכור נקודה חשובהישנן שחקניות שגם מופיעות במיקום גבוה בקרב רשימת "הנשים המתלבשות בטעם רע".

 

לקנות לפי טעם ולא לפי תווית
מי לא רוצה לקנות שמלות ערב של המעצבים המובילים בענף האופנה? אבל מי רוצה להשקיע אלפי שקלים בשמלה שאולי תלבש פעם או פעמיים? "שופינג" נכון יכול לגלות שמלות ערב מדהימות ובמחירים מפתיעים. ישנם מעצבים חדשים שרוצים לעשות לעצמם שם. הם מוכנים לעצב שמלות במחירי עלות כדי שנשים תתלבשנה בשמלותיהם וכדי ששמם יתנוסס בעיתונים.

טיפ ראשון  לנשיםלבחור צבע שיחמיא למבנה הגוף. אל תלכו אחרי האופנה. ישנם חוקים בנושאצבע אחיד מעניק מראה צר וארוך; צבעים רבים מדגישים את המותניים ומקטינים את הגובה. טיפ שני הוא לבחור שמלות ערב בהתאם לצבע העור והשיער. נשים כהות עור ישכילו ללבוש צבעים בהירים ובמיוחד אופ וייט; בלונדיניות ובהירי עור יעשו בחוכמה אם תלבשנה צבעים חזקים ודומיננטיים. במקרה זה, אדום, ירוק וכחול.

 

ללבוש לפי טעמך ולא לפי עצת בעלת הבוטיק
מומלץ לבחור שמלות ערב שיחמיאו לך וגם יותאמו לאופי שלך. אם את לא אוהבת מחשופים נדיבים אז אל תקבלי עצה אחרת. אם שמלות מיני אינן אהובות עליך אז אל תקבלי עצות ממוכרות צעירות. כמו שהבד צריך להיות נעים גם העיצוב חייב להיות טוב עבורך
יש לזכור שהשמלה היא רק חלק מהלבוש ליציאה בערב. יש לשלב נעליים הולמות, תיק אישי ואביזרים. נשים אסטטיות יודעות שעגילים או צמידים יכולים להשלים את לבושן ולהעניק להן מראה של מיליון דולר. הן מעדיפות להשקיע כסף רב דווקא באביזרים מתוך ידיעה שאת השמלה ילבשו פעמים בודדות אבל את הנעליים והתיק יוכלו לשלב עם בגדים אחרים.
הטיפ החשוב ביותר הוא שניתן להיות נוצצות ובולטות בלי להשקיע כספים רבים ובלי להיכנס לחובות רק כדי לנקר עיניים.

בשיתוף עם כאן האירוע