טיפים לבחירת מאפרת כלה

טיפים לבחירת מאפרת כלה

 

את כל ההחלטות וההכנות לחתונה יעשו החתן והכלה ביחד. ישנו נושא אחד שהחתן אינו אמור להיות מעורב בו ולאו דווקא מחוסר עניין. בכל הקשור לתסרוקות או איפור כלות אין לחתנים ניסיון או יכולת לייעץ. החתנים ישאירו את ההחלטות בידי הכלה ושתי האמהות.

היות ומדובר באחד הימים החשובים בחייה כל כלה רוצה להופיע במיטבה, להיות  היפה בנשים, לשדר אושר וזוהר.

 

אין כבעלת ניסיון 
הטיפ הראשון לכלה בבואה לבחור איפור כלות הוא לקבל המלצות מחברות שכבר התחתנו. ניתן להציץ באלבומי התמונות מאותו ערב. הטיפ השני הוא לקבל הצעות מחירים משלושה סלוני כלה. יש פערים גדולים בין הסלונים ואין סיבה להשתולל ולשלם מחירים מופרזים. בנוסף להצעת מחיר ניתן לבקש לראות אלבום עם תמונות כלות שאופרו באותו סלון. ניתן להתרשם ולבחור את ה"לוק" שיתאים לךטבעי, סקסי או זוהר. כך תוכל הכלה להתאים את האיפור לטעם שלה.

יש לעמוד על כך לקבל איפור ניסיון. רצוי לשלם את המחיר כדי להתרשם מהחומרים השונים ולוודא את שמות היצרנים השונים. חשוב שכל החומרים יהיו עמידים ואיכותיים. את העלות יקזזו מהמחיר הסופי של איפור כלות שייגבו ביום החתונה.

 

הסמכה וניסיון בטיפול בכלות
יש לבדוק באם בעלת הסלון מחזיקה בתעודת הסמכה בענף הזה. לא כל מאפרת צברה ניסיון עם כלות וחשוב שהיא תדע להתאים איפור כלות לשמלה, לתספורת, לנעליים ובמיוחד לתווי הפנים ולגוון העור.
לפני חתימה על הזמנת עבודה ותשלום מקדמה ישנם שני טיפים חשובים לכל כלה. הראשון הוא שלא יהיו כלות נוספות באותו יום {אולי עוד אחת} אחרת יהיה בלגן כי יתכן וגם האימא, החותנת והאחיות תרצנה להצטרף ולהתאפר באותו מקום. במצב כזה עדיף שתהיי הכלה היחידה באותו יום. אפשר לעמוד על כך; הרי את משלמת מספיק כסף.

הטיפ השני הוא לבקש מהמאפרת שמתמחה בנושא איפור כלות להתחייב בהסכם שהיא עצמה תטפל בך ביום המיוחד שלך. אף כלה לא רוצה להתייצב בשעה שנקבעה ולגלות שהמאפרת בחופשה ושהעוזרת או מאפרת חדשה תטפל בה. זו זכותך וזו חובתה.

מאפרת לאירוע | מאפרת כלות בבאר שבע | איפור ערב בבאר שבע

בשיתוף עם כאן האירוע