חופה תחת חופה של כוכבים

חופה תחת חופה של כוכבים

 

יש הבדל גדול מאוד בין אירוע באולם לאירוע במתחם פתוח אך אין ספק שלעיתים הנסיבות מחייבות עריכת אירוע במקום סגור מפאת מזג האוויר. באופן כללי ניתן לומר שמזג האוויר הישראלי מצוין ומאפשר עריכת אירועים במתחמים פתוחים כמעט כל אורך השנה. גני אירועים שונים שיפרו את התשתית שלהם ומאפשרים גם עריכת אירועים בחורףיש ערך מוסף לקיום אירוע בחוץ תחת השמיים הפתוחים ולכן מומלץ מאוד לבדוק גני אירועים רבים במידה ואתם מתכננים חתונה. קיומה של החופה תחת השמיים הפתוחים ואור הכוכבים יכול להעניק לטקס הנישואין נופך רומנטי במיוחד ולהעניק משמעות מיוחדת לחופה ולכן מומלץ ביותר לגבש רשימה של גני אירועים איכותיים ולבקר בהם בעצכם על מנת לבחור מתחם אירוח שיעניק לחתונה שלכם את אווירה המושלמת ביותר,
אחת ההתלבטויות הקלאסיות בארגון חתונה היא האם לבחור באולם אירועים או לבחור מתחם אירוח ממגוון גדול של גני אירועים המצויים בשוק או לערוך את האירוע במיקום פרטי ייחודי. אין ספק שאופי הבחירה חייב להתאים לזוג המתחתן לכן עליהם להוביל ולהחליט על ההעדפות האישיות שלהם. חשוב מאוד כמובן לקחת בחשבון נתונים של מזג אוויר, עונת השנה ומיקום האירוע על מנת לקבל החלטה מושלמת אך בשורה התחתונה, ההעדפות האישיות של הזוג וכמובן המסגרת התקציבית העומדת לרשותם צריכים להוות בסיס להחלטה. גני אירועים רבים מציעים חופה תחת כיפת השמיים ואין ספק שיש למעמד המיוחד הזה ערך מוסף באוויר הפתוח תחת אור הכוכבים, אך כאמור ההחלטה רובה ככולה שייכת לזוג הצעיר.
חופה דרומית
מתחם האירועים באשדוד לגונה על החוף, חוות שבדרון  ביער להב, ארבע עונות סמוך לקיבוץ ברור חיל, גן אירועים בראשית סמוך לתל שבע, אגמים, משמר הנגב ועוד גני אירועים רבים באזור הדרום יכולים לארח את האירוע שלכם ולספק לכם אווירה נפלאה. יש עוד גני אירועים רבים ואיכותיים באזור הדרום ולכן בהחלט מומלץ לבצע סיור מקדים ולאתר גני אירועים שיכולים לספק לכם את האווירה המתאימה ליום החתונה. חופשה תחת שמיים פתוחים באור הכוכבים של המדבר יכולה להיות חוויה בלתי נשכחת.

בשיתוף עם כאן האירוע