חולצות מודפסות לקידום העסק

אחד מסודות קידום מכירות לבתי עסק היא הדפסה של לוגו החברה על גבי חולצה. לחולצה בעלת לוגו החברה מספר רב של דרכי ואפשרויות קידום, המספקות לכל בית עסק את אחד מן הכלים להצלחה והגדלת מעגל הלקוחות.

הסוד הוא בחולצה
חולצה בעלת לוגו של בית העסק עם מספר טלפון ליצירת קשר או עם כתובת אתר האינטרנט של החברה היא ממש כמו שלט פרסומת מהלך. כאשר נציג החברה מגיע אל בית לקוח על מנת לתת שירות, הוא מיד מעביר מסר לכל מי שנמצא לידו, כיצד ניתן ליצור קשר על מנת ליהנות גם כן מהשירות. מעבר ליכולת לפזר את הכיתוב של בית העסק ופרטי יצירת קשר באזורי השירות, הרי שחולצה עם לוגו של בית העסק מיד מוכיחה על מקצועיות. השקעה בחולצה מודפסת לקידום העסק תוכל לגם להגביר את המודעות ואת התודעה לקיומו של עסק זה, וגם תשדרג את המראה של בעלי המקצוע או נותני השירות.

כולם מרוויחים
מעבר לעובדה כי בעל העסק נהנה כביכול מפרסום חינם באמצעות החולצה שלובשים העובדים שלו, הרי שגם עובדי החברה נהנים מבגדי עבודה נוחים לעבודה. כאשר מדובר על אנשי מקצוע המספקים שירותים שונים, כמו עבודות חשמל, אינסטלציה, עבודות צביעה ועוד – הרי שעל ידי לבישת החולצה הם לא צריכים לדאוג לאספקה של ביגוד לשעות העבודה, הצוות נראה מכובד – וכולם נהנים מכך.

בחירת החולצה
על מנת לבחור את החולצה המתאימה ביותר לקידום של בית העסק שלכם, אתם צריכים לחשוב על מספר נקודות, ראשית, התצורה של החולצה, תוכלו לבחור מבין מגוון רחב של חולצות, החל מחולצות טי נוחות ונעימות ועד לחולצות פולו בעלות צווארון עדין ליצירת רושם רב יותר. את החולצה יש להתאים לאופי העבודה, על מנת שתהייה נוחה לעובדים. חשוב לתת דגש לגבי צבע החולצה, בכדי שהכיתוב והלוגו יהיו בולטים, וכמובן, גם סוג ההדפסה.

בשיתוף עם כאן האירוע