התלבטות בין גן לאולם

התלבטות בין גן לאולם

חורף או קיץ – גן או אולם?

חורף או קיץ בגן או אולם אירועים קיץ הגעתם להחלטה שאתם מתחתנים ואז הגיע ההתלבטות הגדולה התאריך, האם זה יהיה בחורף או האם זה יהיה בקיץ, האם זה יהיה באולם אירועים או האם זה יהיה בגן אירועים.

ובכן, לכל מזג אוויר יש היתרונות והחסרונות שלו וכמובן אסור לשכוח, שלכל מתחם שבחרתם – יהא זה גן אירועים או אולם אירועים – יש גם יתרונות וגם חסרונות.

ברגע שאתה מחליט להתחתן בקיץ ולא משנה אם זה באולם אירועים או יותר חשוב מכך בגן אירועים, אז הדבר הראשון שתמיד עומד לזכותך זה המזג האוויר. אם אתם מתכננים חתונה קטנה חשוב שתמצאו מקום לחתונה קטנה כך שתוכלו למקסם את המיקום וההנאה. להבדיל מהרבה מקומות בעולם בישראל מזג האוויר הוא יציב והסיכוי לגשם או איזה סערה באמצע הקיץ הוא אפסי.

להוסיף לזה שבחתונה בקיץ גן ארועים זו אופציה פתוחה בהחלט וכל החלטה על עשיית חתונה באזור של מים, בריכה ו/או כיפת שמיים פתוחה, היא החלטה מאוד מעשית בקיץ (להבדיל מהחורף), למרות זאת, יש לזכור שבאולם אירועים בקיץ ישנו המזגן.

זאת בערך הנקודה העיקרית, לטענה לפיה הקיץ טוב מהחורף לאירועים.

עכשיו נסביר למה לחורף יש יתרון די גדול על הקיץ, אם זה באולם או אם זה בגן אירועים. היתרון הגדול של החורף לעומת הקיץ הוא כמובן במחיר – ברוב המקומות אם זה גן או אולם אירועים – יעניקו לכם הנחה לא רעה, עד כדי 25% ממחירי הקיץ!

כמו כן, חשוב לזכור שבקיץ ישנם אירועים רבים ומאוד קשה לשריין מקום… אם לדוגמא רציתם את יום חמישי או מצד שני, רציתם אירוע עם מספר מוזמנים קטן, שבקיץ בדרך כלל בעלי אולמות לא מסכימים לכך וירצו ממכם מספר מוזמנים גדול יותר ברוב המקרים. בנוסף, חשוב להוסיף זה ספקי השירות, שבחתונה בקיץ עלולים אף לדלג בין חתונה לחתונה, עקב העומס הרב ואילו בחורף ייתנו לך את מירב זמנם.

דבר נוסף – עליכם לזכור כי עשיית אירוע בחורף בגן אירועים היא דבר יותר לוגיסטי ופחות רומנטי, מאשר לעורכו באולם אירועים, ולכן עליכם לשקול בקפידה, האם אתם מעוניינים באולם אירועים מקורה טבעי, או בגן אירועים מקורה בסוג של גגון.

למרות שהחורף הישראלי אינו חורף קשה, יש עדיין סיכוי לגשם שוטף, שעלול להרוס לכם את האירוע בגן אירועים ולכן השיקול של אולם אירועים הוא מכריע פה.

נקודה חשובה נוספת שראוי מן הסתם להזכיר, הינה העובדה שבתקופת הקיץ מרבית האנשים מבלים את זמנם בחופשות בארץ או בחו״ל, משהו שבחורף לא קורה בדרך כלל ומבטיח שרוב המוזמנים אכן יוכלו להגיע לאירוע, אשר ייערך בגן או אולם אירועים.

כמובן שלחתונה בחורף יש גם צד רומנטי עם כל העננים, האווירה הקרה, הגשם, והאפלוליות אשר יוצרת סוג של אווירה מיוחדת במזג אוויר שכזה! בהיבט הכלכלי צריך לזכור גם שעקב מיעוט החתונות בחורף, אם זה בגן או אולם אירועים, למוזמנים יש יותר כסף לבזבז עליכם, כי הם יודעים שאין להם עוד אירוע קרוב בפתח.

הקיצר, כשמתחתנים בגן אירועים או באולם ארועים, חשוב לבחור באיזה תאריך ובאיזה עונה מעוניינים שהאירוע יתרחש, קיץ או חורף, ולמרות שלכל דבר יש יתרונות וחסרונות, בהחלט חורף זה אירוע שעדיף על הקיץ ויש לו יתרון בולט אחד שזה היתרון הכלכלי והיתרון בנוחות למצוא מקום ולארגן אותו.

בשיתוף עם כאן האירוע