הפקת אירוע בים – המידע החשוב

אירועים מגיעים בשלל צורות, צבעים, ומקומות אטרקטיביים. אחד המקומות הכי לא צפויים והכי אטרקטיביים הוא אירוע בים. כמו בכל אירוע, גם אירועים שמופקים בים דורשים הרבה תכנון מקדים, שיעורי בית, וקצת תקציב. מתכננים מסיבה או אירוע מסוים בים? אתם חייבים וצריכים לדעת את הדברים הבאים.

איך להפיק אירוע בים

הפקת אירוע בים תלוי בסוג האירוע המתוכנן, הדרישה שלו, והתנאים שחייבים להתקיים. להבדיל מאירוע שמתקיים במקום סגור, אירועים שנערכים בים הם הרבה יותר יצירתיים ודורשים מהמתכנן חשיבה על הפרטים הכי קטנים. ישנם שלל אירועים ומסיבות שתוכלו לעשות בים, כמו: מסיבת רווקים ורווקות, חתונות, ימי הולדת, זולות וחפלות, אירועים אינטימיים, אירועי חברה ואירועים עסקיים, ואפילו תערוכות ממש קטנות.

הפקת אירועים בים מאוד קשים למחשבה, הרבה מאוד הגבלות נוצרים בדרך, שאותם אנחנו חייבים למלא. האירוע חייב להכיל את הדברים החשובים לנו, ותוך כדי לשים דגש על התכנון ושיעורי הבית הראשונים. הפקת אירועים בים חייבים לכלול ציוד נייד, מוסיקה נעה, ומעט קייטרינג שניתן לנשיאה.

מה צריך להביא בשביל אירוע בים

מתכננים חתונה, ימי הולדת, או אירוע מסוים בים? תרצו לדעת שיש דברים שכדאי לכם להביא. אירועים שמתכוננים בים עובדים בצורה טובה כאשר כל התנאים מתקיימים. אז מה צריך להביא? מספר דברים: שלל שולחנות שניתנות לקיפול, חשמל או גנרטור (אין חשמל בים!) שניתן להשתמש בו לצרכים מסוימים, מוזיקה ניידת רצוי רמקול JBL נייד, מחשב נייד (לא חובה, אבל רצוי), וציוד נוסף ומשלים לחוויה. על הדרך, תוכלו להביא רחפנים פרטיים שקניתם לצורך ההנאה, וגם על הדרך לצילום האירוע בווידאו.

מדוע לשכור חברה ולא לעשות הכל לבד – כי זה סיוט

לעומת אירועים שמתכוננים בגבולות העיר או במקומות סגורים, בים הסיפור משתנה. בים אין חשמל, אין שולחנות, אין ציוד כל שהוא שמוכן לפעולה. לעומתו, באירועים בגבולות העיר הכל כבר מוכן. אם תכנון אירוע ממוצע לוקח לנו עד 6 שעות עבודה, אירוע שמתוכנן בים ייקח לנו 24 שעות ולפעמים גם ימים ארוכים. במילים אחרות: מדובר בסיוט שמתמשך ואוכל לנו לאט לאט את המוח. קשה מאוד לתפעל אירוע כזה, ותוך כדאי להתחשב בעשרות גורמים הכרחיים שיהיו באירוע. לפיכך, עדיף לשכור חברה שתנהל לנו את התהליך, ותגרום לסיוט להפוך לחלום. חברה בעלת ניסיון באירוע ימי היא חברה שתדע כיצד להתנהל נכון יותר, וממה להיזהר. בקיצור, שכירתה של חברה להפקת אירועים תעניק לנו שקט נפשי

בשיתוף עם כאן האירוע