האם עדיף לקנות או לשכור שמלת כלה ?

האם עדיף לקנות או לשכור שמלת כלה?
מזל טוב! הגעת לאחד הרגעים המרגשים ביותר בחיים ואת עורכת את ההכנות לחתונה שלך. אך מאיפה מתחילים ומה עושים ? התשובה לכך ברורה , ואין ספק שאת הסידורים האחרים אפשר לדחות קצת אבל זה בדיוק הזמן שלך למצוא שמלת כלה. הרי כולנו יודעים שעד שלא תמצאי שמלת כלה על פי טעמך לא תהיי רגועה, ואם את לא תהיי רגועה, אף אחד לא יהיה רגוע, כך שברור לחלוטין שהגיע הזמן למצוא את שמלת הכלה שתמיד חלמת עליה.
אז מהיכן מתחילים ? האם אפשר לקנות שמלות כלה או שמוטב להשכיר אותן ? קניית שמלות כלה כמעט ולא קיימת כיוון שהחומרים והבדים האיכותיים המשמשים לתפירת המשלה יקרים מאוד ועל פי רוב אין דרישה גדולה לקניית השמלה. שמלות כלה נתפרות בדרך כלל על פי הזמנה מיוחדת ומושכרות לכלה המאושרת במחיר שהוסכם מראש. תהליך ההזמנה כולל קודם כל מציאת השמלה המתאימה. יש אלפי דגמים של שמלות כלה ומגוון סגנונות רחב מאוד, כך שתהליך זה יכול להמשך זמן ניכר, אך אין מה למהר. הכי חשוב שתרגישי שלמה לגמרי עם שמלת הכלה שלך לכן בהחלט מומלץ לקחת את הזמן ולמצוא מעצב ושמלה שיגשימו את החלומות שלך.

כבר לא צריך לנסוע למרכז

אם אתן מתגוררות באזור הדרום, חשוב שתדעו שלא צריך לערוך מסע מפרך הלוך ושוב לתל אביב. בעשור האחרון התפתחה סצנת העיצוב בדרום ויש מבחר של גדול מאוד של מעצבים ומעצבות הפועלים בנגב. אין צורך לחפש במקומות אחרים מציאות , כיוון שניתן למצוא מגוון רחב מאוד של שמלות כלה כאן בדרום, וסביר להניח שהעלויות יהיו נמוכות בהרבה. התפירה של שמלות כלה היא תהליך מיוחד בו מעוצבת השמלה שבחרת על טעמך ומידותייך. אין ספק שהאופציה הזמינה ביותר היא לשכור שמלה איכותית על פי הזמנה אישית, ומוטב לערוך זאת מוקדם על מנת להימנע ממתח מיותר לפני האירוע המרגשאין ספק שאם תתכונני מראש תמצאי את מבוקשך בזמן ותגיע ליום כלולותייך מוכנה ומזומנה.

בשיתוף עם כאן האירוע