בחירת תקליטן לבר מצווה

בחירת תקליטן לבר מצווה

כיום אין כמעט אירוע בר מצווה אשר לא מוזמן אליו תקליטן. תפקידו של התקליטן הוא להפוך את האווירה באירוע לשמחה יותר עבור כל החוגגים באירוע וכמובן גם להרקיד את האורחים ואת חתן השמחה של האירוע. ככל שתקליטן מוצלח יותר בעבודתו כך החוגגים יישארו זמן ממושך יותר על רחבת הריקודים וייהנו מכל רגע.

אחד הדברים הראשונים שיש לשים אליהם לב כאשר בוחרים תקליטן עבור אירוע בר מצווה הוא הנסיון שלו. מומלץ לברר איזה נסיון קודם יש לו בתחום. זאת אומרת, בכמה אירועים הוא נגן בכלל ובכמה אירועי בר מצווה יצא לו להופיע. אם אין לתקליטן נסיון יכול להיות כי הוא יהיה זול יותר אך לא פעם גם פחות "משופשף" באירוע.

לאחר בירור הנסיון הקודם של התקליטן כדאי לבקש המלצות מאנשים אחרים אשר הוא הופיע באירוע שלהם, בין אם מדובר בבר מצווה ובין אם מדובר באירוע אחר כמו חתונה, יום הולדת, ברית מילה וכן הלאה. אם קיבלתם עליו המלצות פושרות או שהבנתם מהממליצים כי הוא אינו אחראי כדאי לבחור בתקליטן אחר.

חשוב מאוד לבצע תיאום ציפיות עם הדי ג'יי לפני האירוע העצמו. כך הם יכולים להבין כיצד מסיבת הבר מצווה אמורה להראות ואיזה מוזיקה הם אמורים לנגן בה. אם החתן מעדיף שירים מסויימים הם צריכים לוודא שהם אכן יכולים לנגן את השירים האלו בחגיגה, על מנת למלא את תפקידם המקצועי על הצד הטוב ביותר.

בחירת די ג'יי לחתונה

אירוע נוסף שכמעט ולא יכול להתקיים בלי תקליטן במציאות הישראלית הוא חתונה, אירוע אשר נחשב לדובדבן שבקצפת בחייהם של רבים. גם כאשר בוחרים די ג'יי לחתונה חשוב מאוד לתאם עמם מראש את סוג השירים שאלו ינגנו. כמו כן, לזוגות רבים חשוב מאוד לבחור את השירים שאתם יכנסו לחופה ויצאו ממנה.

בחירת תקליטנים למסיבות

ניתן גם להזמין תקליטנים למסיבות גדולות על מנת שאלו יחממו את האווירה ויעלו את כולם לרחבת הריקודים. הזמנת תקליטן ליום הולדת יכולה להיות תענוג יקר אך זוהי הוצאה בהחלט יכולה להחזיר את עצמה מבחינת הנאה מהמסיבה.

בשיתוף עם כאן האירוע