בחירת תפריט לאירוע

בחירת תפריט לאירוע

איך נמנע מטעויות בבחירת תפריט האירוע?

אחד הדברים החשובים ביותר, אשר משפיעים רבות על ההנאה של האורחים מהאירוע, הוא הגיוון של התפריט ואיכות האוכל אשר מוגש בו. בניית התפריט ושכירת שירותיה של חברת הסעדה מוצלחת היא לא פעם אחת המשימות המורכבות ביותר, אשר בני זוג צריכים להתמודד איתה בעת ארגון חתונה או בארגון אירועים אחרים.

הטעות הראשונה שאפשר להמנע ממנה היא הזמנת שירותי הסעדה לא כשרים עבור אירוע שיש בו אורחים שומרי מסורת או דתיים. דבר זה ימנע מהם לטעום מהמאכלים אשר מוגשים באירוע, דבר שיכול לפגום באירוע בכלל. אם לעומת זאת אין בקהל אורחים דתיים או שומרי מסורת, ניתן לבנות תפריט אירועים ולהזמין קייטרינג שמגיש אוכל לא כשר.

טעות נוספת שאפשר להמנע ממנה היא הזמנת מנות מתפריט חברת ההסעדה אשר מרבית האורחים לא אוהבים. כדאי להזמין כמה אנשים נוספים לטעימות על מנת לראות אילו מנות הן אכן מוצלחות ועל אילו מנות ניתן בהחלט לוותר עליהן. כאשר בוחרים תפריט לאירוע חשוב לשים לב שיהיה די מזון גם לאורחים צמחוניים.

זאת אומרת, על מנת לשמח את כל האורחים חשוב מאוד שלא כל התפריט יורכב מבשר, אלא שיהיו גם די מנות צמחוניות ולא רק סלט אחד ויחיד. כמו כן, כדאי מאוד לדאוג שתהיה לפחות מנת ילדים אחת, אם לא כמה, במיוחד אם באירוע עומדים להשתתף הרבה ילדים. אלו לא פעם אינם מוכנים לאכול סוגים שונים של מזון.

התייעצות עם חברת הקייטרינג בנוגע לבחירת תפריט

בהחלט כדאי להכיר את הקהל: דתיים, צמחוניים, ילדים, חולי צליאק ועוד על מנת להחליט איזה תפריט לבחור. עם זאת, כדאי מאוד להתייעץ גם עם חברת קייטרינג בנוגע לתפריט אשר יוגש באירוע. לרוב לחברה יש נסיון רב בבניית תפריטים לאירועים. היא יכולה לכוון את מארגני האירוע לתפריטים המוצלחים ביותר שהיא מציעה.

בניית תפריט יחד עם חברת קייטרינג

הנה שני סוגיות נוספות שיש להתייחס אליהן בעת בניית תפריט יחד עם חברת קייטרינג לאירועים: חשוב לדאוג שיהיה לאורחים די מגוון אוכל לבחור מתוכו. עם זאת, יש לשים לב שלא מזמינים יותר מדי מנות שבסוף לא יוכלו אותן. לכן מבחינה זו הכי כדאי לבצע איזונים.

בשיתוף עם כאן האירוע