בחירת נעלי כלה

בחירת נעלי כלהטיפים חשובים
כלות רבות משקיעות כסף רב בארגון הופעתן לטקס הנישואין. חודשים רבים הושקעו בבחירת השמלה הנכונה, מדידות רבות, איתור סלון כלות שיאפר אותה ביום הגדול, חנות הפרחים שתעצב עבורה זר מדהים והצלם שידע לצלמה בזוויות המחמיאות.

דגש מועט מוקדש לפעמים לפריט אחד שאולי לא יבלוט במיוחד מתחת לשמלה אבל הוא בהחלט יהיה דומיננטי בבילוי הערב. הכוונה כמובן לנעליים. כל כלה רוצה לצעוד בכיף לטקס החופה ולכן יש מספר טיפים לבחירת זוג הנעליים.

מרשימות וגם נוחות
בבחירת נעלי כלה ישנם מספר טיפים חשובים. הטיפ הראשון הוא שהן תהיינה בצבע ההולם את השמלה. אם הכלה מתכוונת להחליף שמלות במשך הערב רצוי שאותו זוג נעלי כלה יתאים לשתי השמלות. אין צורך לקנות את הנעליים היקרות ביותר, עדיף להקפיד שתהיינה נוחות.

הכלה אמורה לעמוד ולדרוך על הנעליים בכל שלבי הערבבקבלת הפנים, כשהיא צועדת לחופה וכשהיא ובעלה הטרי מסתובבים בקרב האורחים ומצטלמים ליד כל שולחן. יש לזכור שעוד קודם להגעתם לאולם, שניהם יבלו שעות ארוכות עם הצלמים בחיק הטבע וליד אתרים מפורסמים.

לקפוץ ולרקוד עם נעלי כלה
הטיפ השני לכל כלה הוא  לבחור נעלי כלה שיהיה  כיף לרקוד איתן. החברים ובני המשפחה לא יתנו לה רגע מנוחה במשך כל הריקודים. היא תזכה לרקוד את הריקוד הראשון עם בעלה הטרי ורצוי שהנעליים תהיינה נוחות. אם היא תיאלץ להסתובב כל הערב בנעליים עם עקב גבוה היא לא רק תתעייף אלא גם תסבול.

טיפ נוסף לכלהתקפידי לבחור נעלי כלה שלא יגביהו אותה מעבר לגובה של בעלה לעתיד. גברים אוהבים להצטלם כשהם יותר גבוהים מנשותיהם. לפעמים יוצא ההפך בצילומים. לכן קחו את הנקודה הזו בחשבון בעת מסעי "שופינג" לנעליים.

שימוש חוזר בנעליים

שמלת הכלה מיועדת  לאירוע  אחד בחיים. את הנעליים ניתן להשתמש בהזדמנויות רבות בעתיד. אם בחרתן בצבע שיתאים לבגדים רבים, הנעליים ישרתו אתכן לאורך שנים. את הנעליים אפשר לשמור בקופסה בארון ולנצלן לאירועים נוספים.

טיפ אחרון לכלותאל תקנו נעליים לפי שם היצרן; קנו לפי הנוחיות שלכן.
הכלה חוגגת על נעליים נוחות

התמונה באדיבות: מאסטרו נעלי כלה וערב

בשיתוף עם כאן האירוע