אתרים מתאימים לצילומי חתן כלה

מקומות לצילומי חתן וכלה בדרום

על מנת להפוך את אלבום החתונה למיוחד ככל האפשר ולבלתי נשכח ממש מחפשים זוגות אשר מתחתנים באזור הדרום לוקיישנים שונים ומיוחדים. מי שיכול להפנות אותם אל הלוקיישנים האלו הם כמובן צלמי אירועים מקצועיים אשר יודעים כיצד לבחור את האתרים היפים ביותר בדרום שייקלטו באופן נפלא בעדשת המצלמה.למשל, אתר מקורי אחד אשר יכול להתאים מאוד לצילומי חתן וכלה באזור הדרום היא הרפת בקיבוץ כרמיה. לא מעט זוגות גילו את הלוקיישן המיוחד הזה וכבר אפילו נכתב עליו בעיתון. הזוגות המאושרים רוצים להנציח את עצמם במקומות לא שגרתיים גם על מנת להיות מיוחדים וגם על מנת להנציח בצורה מקורית את יום חגם.

הזוגות אשר מגיעים לרפת בקיבוץ כרמיה, אשר נמצאת לא רחוק מאשקלון, מתלהבים במיוחד מהנוף הפסטורלי של המקום, במיוחד על רקע מקומות אחרים בעלי גוון מעט עירוני יותר בהם גם נערכים צילומי חתן כלה. כמובן שלא רק הצלמים יכולים להציע לוקיישנים אלא גם הזוגות המאושרים עצמם יכולים לכוון לאתר.

חופי הים שבאזור הדרום יכולים גם הם להתאים מאוד לצילומים רומנטיים במיוחד של חתן וכלה. צלמי אירועים יכולים לכוון את הזוג המאושר לחוף ספציפי שאין בו כל כך הרבה אנשים אך, כאמור לעיל, גם החתן והכלה יכולים להצביע על חופי ים באזור שלפי דעתם יהוו נוף מושלם לצילומים בלתי נשכחים עם שמלת הכלה.

לקבוע יחד עם צלמי אירועים את האתרים לצילומים חתן וכלה בדרום

עוד לפני יום הצילומים חשוב לקבוע יחד עם אותם צילומי אירועים שבחר הזוג המאושר את האתרים בהם יתקיימו הצילומים על מנת לראות שהן החתן והכלה מרוצים מאותם האתרים. דוגמא לאתר צילומים נוסף, מעט לא שגרתי הוא פסי הרכבת אשר עוברים בערים רבות בדרום, מה שמעניק זווית חדשה ומעניינת לצילומים.

המלצות של צלמי אירועים אתרים נוספים בדרום לצילומי חתן כלה בחורף

בחורף אי אפשר להצטלם בשפת הים וגם לא בפארקים. ישנם צלמים מקוריים אשר ממליצים לזוגות להצטלם במגוון של אתרים לא שגרתיים לצילומי חתן-כלה. הצילומים אידיאליים גם לאנשים שגרים בצפון ובמרכז: להצטלם בחנות תכשיטים יוקרתית, באולם סנוקר ובעוד מגוון של מקומות מפתיעים.

המקומות האטרקטיביים אליהם הצלמים לוקחים את הזוגות להצטלם בלוקיישנים מדהימים הם: מתחם הקטר בבאר שבע לצד פסי הרכבת והקרונות, נחל באר שבע ליד הגשר הטורקי, שדות עם חציר או פריחת חמניות במושבים שליד, חוות סוסים ועוד.

לוקיישנים לצילומי נוף  לחתן וכלה בבאר שבע והדרום

בשיתוף עם כאן האירוע