איזה דוכני מזון כדאי להזמין לבר מצווה ?

בשעה טובה בנכם היקר הגיע למצוות, חוגג 13 שנים להיוולדו. ודאי אתם מתרגשים כל כך, ורוצים לחגוג את המאורע באופן מוצלח במיוחד. הזמנתם אולם מפואר ואוכל עשיר וטעים . הזמנות הבר מצווה מוכנות עם מונות הנער הצעיר . אך נשאר לכם רק דבר אחד לארגן, כיום ברוב האירועים, האטרקציות נהפכו לאירוע מיוחד אם אתם רוצים, שהאירוע של בנכם ייהפך למיוחד ובלתי נשכח אתם חייבים אטרקציה מיוחדת בשבילו, אך אילו אטרקציות מתאימות לבר מצווה?

דוכני מזון

אחת האטרקציות, שנהיו פופולאריות ביותר בשנים האחרונות היא האטרקציה של דוכני מזון, דוכני המזון משמשים כמקום נגשת האכל באירוע בדוכן המזון הגיש צולה אופה או מבשל את האוכל מול הלקוח, ומגיש לו את האוכל טרי עסיסי וטעים.  בין האטרקציות ניתן למצוא את דוכני מזון לאירועים ואטרקציות לבר מצווה. ניתן למצוא סוגים שונים ורבים של דוכני מזון והם משמשות כחלק מהערב על ידי הפעלה, והגשה של מזון מיוחד ולא שגרתי  את דוכני המזון יש להתאים בהתאם לאופי האירוע.

דוכן המבורגרים

אם האורחים שלכן או אתם חובבי בשר, לכן למבוגרים הוא הפתרון בשבילכם בדוכן יכינו בעבורכם המבוגרים מ 100 קילו בשר וכן במקום תוכלו לאכול המבוגר טרי וטעים.

דוכן חביתות

לאורחים שמעדיפים אוכל שאינו כבד לאיכול יבחרו את האופציה של דוכן חביתות בדוכן זה מכינים חביתות טריות מכל הסוגים.

דוכני קינוחים

קיימים מגוון סוגים של דוכני קינוחים

קינוח קרפ צרפתי

קרפ צרפתי הוא קינוח מאד פופולארי וטעים בדוכן יכנו עבורכם קרפים מחומרים משובחים במיוחד בנוסף יהיו גם תוספת מפנקות ממרחים שדונים ריבת חלב, נוטלה ועוד.

עגלת גלידה

כדי לשדרג את האירוע באמת! ולשמח את כל האורחים, בדרך בימי הקיץ החמים, נסו לשלב עגלת גלידה באירוע שלכם, עגלת גלידה איכותית יכולה לשדרג את האירוע שלכם ברמה אחרת, מומלץ לסגור עם חברות שמספקות עגלת גלידה עם ניסיון.

וופל בלגי

ופל בלגי הוא קינוח מפנק בוודאי שהוא נעשה במקום הופל בלגי נעשה מחומרים משובחים במיוחד, בנוסף לכך הוא מגיע בתוספת מפנקות

קיימים גם דוכני פופקורן וצמר גפן מתוק שגרמו לאורחים הקטנים הנאה מושלמת מהאירוע, לכן כדאי להם להזמין דוכנים לבר מצווה כדי לעשות אירוע מושלם ונעים לחיך, ובלתי נשכח מהרו להזמין.

בשיתוף עם כאן האירוע