או כחול או סגול

בשנים האחרונות חל מהפך של ממש בכל הקשור לעיצוב אירועים , סכומים לא מבוטלים משלמים בעלי השמחה בכדי לצבוע את האולם בשלל צבעי הקשת, האם מדובר בבזבזנות מיותרת, או אולי בצורך בלתי נמנע.

נסו לחזור איתי אחורה בזמן בוא נאמר עשור אחד בלבד, אתם מוזמנים לאירוע משפחתי או של חברים טובים, בכניסה לאולם ממתין לכם מזנון דל שמרכיביו העיקרים הם הרבה ירקות , זיתים בשלל צבעים ואיך לא דג מלוח .
במרכז השולחן ממתינה לכם ווזה מזכוכית ובתוכה כמה ורדים, ומסביב לכל שולחן חבורת כיסאות בדמוי עור אם רגלי מתכת בצבע כסף או זהב.
בחזית האולם עמדת הדי.ג'י. ומעליה גשר צינורות עמוס כבלים חשופים, ומבחר קטן מאוד של פנסים שתפקידם העיקרי הם להאיר וצבוע את רחבת הריקודים.
כעת עצמו את העניים לשניות בודדות , פתחו אותם ונסו לתאר את הכניסה לאולם האירועים נכון להיום. קשתות ענק עטופות בבדי יוקרה מאירות את פתח הגן או האולם , שלל גופי תאורה יובילו אתכם לעבר קבלת הפנים
בה יקבלו את פניכם בני המשפחה הנרגשים , ולאחר סדרת נשיקות והמון חיוכים (וכמובן לאחר פרידה מהמעטפה המפורסמת) , תעברו דרך בופה מרשים ביותר ומעוצב להפליא, מרכיביו הם לא פחות מטעמי המזרח על כל גווניו ,
דיילות חייכניות יתארו את סוג התבשיל וגברים חסונים יגישו לכם נתכי בשר משובחים. מייד כשתיכנסו לאולם תבחינו בעיצוב מרהיב ביופיו , את רגלי המתכת של הכסא המפורסם עוטפים בדים בגוון
אותו בחרו החוגגים , על השולחנות מפות בשילובי צבעים המעניקים לאירוע אופי משלו , במרכז כל שולחן ממתינה לכם ווזה מעוטרת או מגדלי נרות בצבעים ושלל ריחות , והחופה איי החופה, ההיילייט של הערב והגשמת חלום
של כל אחת מכן הנשים שבנינו אותה החופה בדיוק אותה דמיינתם כל חייכם עד לרגע המיוחל.

נושא לא פחות חשוב שהתפתח מאוד בשנים האחרונות הוא תאורת הרקע ורחבת הריקודים אשר לה חלק בלתי נפרד מעיצוב האולם.
מערכות משוכללות ביותר הותקנו בתקרת המקום , השליטה על מערכת התאורה היא ממוחשבת ולמפעיל ישנה יכולת שליטה על כל פנס ופנס כולל אפשרות הארת כל שולחן ושולחן .
מעצבי האירועים יכולים להגיע לרמת ביצוע גבוהה ביותר ולא מעט בזכות טכנולוגיה זו , אשר ללא ספק תגרום לכם לומר את המילה וואוו מייד כשתגיעו אל פתח האולם.
למרות ריבוי מעצבי האירועים שהולך וגדל עם השנים, ולמרות המחירים שנחשבים די גבוהים ביחס לשאר נותני  השירות בענף האירועים, נושא זה מקבל חשיבות עליונה אצל החוגגים ומניסיוני העשיר בתחום האירועים אני יכול לומר בוודאות כי אני נתקל במעט מאוד אירועים בהם המקום לא עוצב, המתקשים לשלם את הסכומים הללו לא יוותר על עיצוב האולם ויסתפקו בחבילת עיצוב מינימאלית זולה יותר.
יש לקחת בחשבון כי השימוש בתאורת המקום עליה סיפרתי אף היא תעלה לכם בסכום לא מבוטל הנע בין 1500 ל 3500 ?
בתחום זה ישנה קטגוריה נוספת השייכת לאירועי היוקרה, אירועי קונספט וראווה , שם ישנו שימוש בתפאורות של ממש וישנם אירועים המעוצבים לפי נושא או חלוקת אזורים שונים באירוע לפי נושא על כל מרכיביו .
עלויות העיצוב באירועים אלה הן מהגבוהות ביותר ותווך המחירים נע בין 10000 $ ל- 50000 $ .
למרות כל הנאמר ישנה אפשרות נוספת טובה לא פחות מחבילת העצוב הבסיסית, רק שלא תמיד מספרים לכם עליה.
אפשרות זו טובה בהחלט לחוגגים שאינם מעוניינים להוציא כסף מיתר על עיצוב ומעדיפים לשמור אותו או להשקיע  אותו בדברים אחרים הנוגעים לאירוע שלהם.

כל אולם/גן אירועים מחזיק ברשותו מבחר לא מבוטל של מפות וראנרים בצבעים שונים, רוב בעלי האולמות מחזיקים במחסנים שלהם גם מרכזי שולחן בסיסיים.
נכון שהם לא באותה הרמה , האיכות והיופי של המוצרים אשר עולים לכם כסף, אך הם בהחלט אבל ממש בהחלט יעשו את העבודה , יותר מזה , אני יכול להבטיח לכם כי רוב המוזמנים שלכם לא ירגישו בהבדל בין אפשרות זו לבין חבילת העיצוב הבסיסית שבתשלום, ואילו אתם תצאו מרוצים ומעוצבים.

לאלה מכם שבכל זאת מעוניינים להשקיע ולעצב אירוע חלומי אני מציע לבצע סקר שוק נרחב כולל הגעה פיזית לאירועים בהם תוכלו לבחון את רמת העיצוב מקרוב ולא רק באמצעות מצגות ממוחשבות.

לסיכום, עיצוב אירוע הפך נושא חשוב , אם זה כחול או סגול זכרו שזה לא הכול, העיקר שיהיה שמח והמון ריקודים,
וזכרו כי – אם שותים לא נוהגים.

בשיתוף עם כאן האירוע