אולמות האירועים הנחשקים בדרום

אולמות האירועים הנחשקים בדרום

לפניכם סקירה של אולמות אלו אשר מתאימים גם לאירועי בר מצווה, גם לחגיגות בת מצווה, לדובדבן של הקצפת באולם האירועים, לחתונות ולעוד אירועים נוספים. המלצות

ישנם מגוון של אולמות אירועים אשר ממוקמים בלוקיישנים שונים בדרום. לפניכם סקירה של אולמות אלו אשר מתאימים גם לאירועי בר מצווה, גם לחגיגות בת מצווה, לדובדבן של הקצפת באולם האירועים, לחתונות ולעוד אירועים נוספים. כדאי מאוד לא להתפשר על האולם כאשר מארגנים אירוע אלא לבחור באולם הנחשק ביותר.

אולם אירועים אשר מתאים מאוד לחתונות הוא אודיסאה שמוביל בביקושו בבאר שבע וממוקם בבית המלון ליאונרדו. המקום כשר וניתן לערוך בתוכו הן אירועים בחורף והן אירועים בקיץ, לאנשים שלא אוהבים לצאת מהמזגן. הדגש באודיסאה הוא על איכות האוכל. כך שאם אוכל ברמה גבוהה חשוב לכם, כדאי בהחלט לבחור במקום בניצוחו של אבי לב הבעלים של קייטרינג פפה מישל.וכמובן שהאורחים יכולים ללון במלון לאחר סיומו של האירוע.

גן אירועים נוסף נחשק מאוד בדרום הוא גני בראשית למרגלות תל באר שבע. הגן מעוצב בצורה מקסימה, המציג קונספט קולינרי מיוחד ושונה מכל האולמות וגני האירועים בדרום, דומה בסגנונו לאירועים במרכז.

אולמות אירועים יוצאי דופן

מבין המגוון הגדול של אולמות אירועים בדרום ניתן לציין גם את מרסל וניו בניהולו של יורם אוחיון, אשר חרט על דגלו את המילה איכות ללא פשרות. האולם החדש והמהודר, שמותאים לחתונות גדולות ולאירועים רבי משתתפים, ממוקם בקריית יהודית, שבבאר שבע.

אגמים, מקבוצת אולמי השלום, מספקים מענה ייחודי של אירועים באולם סגור בחורף, לצד גן אירועים פתוח. הידע, הנסיון והוותק של שלום ג'יבלי ויעקב מדר יצרו אולם אירועים וגן אירועים איכותי והגן אשר מוביל את ענף הקולינריה בדרום ובנוסף לכך מספק לציבור הרחב את הטעמים המוכרים של האוכל המוכן לשישי שבת ולחג, במאכלים נהדרים שנודעים בכל רחבי הארץ.

מלבד האולמות המרשימים המתחם עצמו כולל גם גן טרופי עם פינות ישיבה יוצאות דופן, בריכות קטנות ומרהיבות, גשרים ומזרקות משובבות עין. אגמים מציע קייטרינג ברמה גבוהה בשרי וכשר והמתחם כולו מעוצב בטבעיות של גן אירועים.

אולמות אירועים נוספים בדרום

אולם אירועים מרשים נוסף באזור הדרום בבאר שבע. בדומה לאולמי אגמים הוא מתחם האירועים הגדול נרניה – כן, כן, מתחם אירועים ולא רק אולם אירועים. המתחם ממוקם ביציאה לכיוןון דימונה באזור התעשייה עמק שרה, בבאר שבע. המתחתנים במתחם יכולים לבחור האם הם מעדיפים להתחתן באולם גדול או קטן, ואם החתונה תהיה בחוץ תחת כיפת השמיים או בתוך האולם – דבר המתאים את החתונה לסוגי מזג האוויר השונים.

אולמות נוספים שנבנו בשנה זו הם למעשה החדשים מבים האולמות והם גני אלכסנדר בניהולו של אילן פיטוסי, קומפלקס מרהיב עם שתי מתחמים לחגיגת אירועים
סופיה אירועים בניהולו של מוטי רווח במקום בו היה לפני אולמי קיסר ששודרג ושופץ לאולם מהודר ואיכותי.
אולמי סיילו בניהולם של סיסי ומישל אזולאי מאולמי תבל

באופקים הוקם בשנת 2014 האולם אליבא ומיד אחריו שנה לאחר מכן בשנת 2015 נבנה הקומפלקס לאירועים פלאסיו שאותו מנהל דורון סויסה בעל נסיון רב שנים בהיכלי הודיה

בשיתוף עם כאן האירוע